Honda VFR 1200 F 2015: v bílých barvách
- Publikovno: 15.2.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Žádnou zásadní změnu u tohoto motocyklu Honda nechystá, a tak alespoň svým zákazníkům nabízí nové barevné provedení nazvané Pearl Glare White.
Honda VFR 1200 F byla poprvé představena zákazníkům v roce 2009 jako motocykl s nejnovějšími technologiemi, se kterým můžou pohodlně a rychle cestovat, ale také si užít sportovní styl jízdy. Celkově motocykl působí mohutným dojmem, snad je to tou celokapotáží a vyvýšenou palivovou nádrží, na první pohled zaujme také velký přední světlomet. Cestovatelé rozhodně uvítají deflektor na předním plexištítku a také volitelnou sekvenčí dvojspojkovou šestistupňovou automatickou převodovku s automatickou spojkou, kterou oceníte zejména při dlouhých přejezdech.
V prostorovém rámu je uložený vidlicový čtyřválec o zdvihovém objemu 1237 ccm a výkonem 172 koní, které jsou na zadní letmo uložené kolo přenášené kardanem. Motor je laděn do středních otáček a tak jeho nejlepší výkon čekejte někde mezi 2000 až 4000 otáčkami. Z koncovky výfuku se line chraplavý baryton, typický právě pro VéeFeRo.
Posaz je na tomto motocyklu vzpřímený, lehce nakloněný dopředu, dlouhé cesty zvládnete s přehledem. Zvolit si tedy nyní můžete ze čtyřech barevných provedeních, černá metalíza, červená, khaki zelená metalíza a novou bílou barvou.
Technické údaje
Motor: Kapalinou chlazený vidlicový čtyřválec se čtyřmi ventily na válec. Vrtání a zdvih 81x60 mm, zdvihový objem 1237 ccm, kompresní poměr 12:1. Největší výkon 172 k (127 kW) při 10 000 1/min, největší točivý moment 129 N.m při 8750 1/min. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod kardanovým hřídelem, vícelamelová antihopingová spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Dvojitý páteřový rám z lehké slitiny, přední vidlice HMAS, průměr nosníků 43 mm, zdvih 130 mm, zadní centrální pružicí a tlumicí jednotka Pro-Link HMAS, zdvih 120 mm. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 320 mm se šestipístkovým třmenem, vzadu jednoduchá ventilovaná o průměru 276 mm s dvoupístkovým třmenem. Kola litá sedmipaprsková 17“. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 190/55 ZR 17 vzadu. Rozvor 1545 mm, výška sedla nad zemí 815 mm, světlá výška 128 mm, provozní hmotnost 267 kg. Objem palivové nádrže 19 l
Cena:374 900 Kč, s automatickou převodovkou 399 900 Kč
- Přidat komentář +
- Publikováno: 15.2.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 29.4. - Aktuální zdravotní stav Bertelleho
- 29.4. - WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey
- 28.4. - Test MotoGP v Jerezu
- 28.4. - MS side pokračovalo v Estorilu
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
Další z rubriky
- včera - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 22.4. - Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 11.4. - BMW R 1300 R: svalnatý roadster
- 9.4. - Ducati Desmo450 MX: s desmodromickým rozvodem