Aprilia Caponord 1200 Rally je odhalena
- Publikovno: 28.9.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Nový Caponord má velké ambice. Aprilia míří mezi elitu cestovatelských a dobrodružných korábů.
S blížícími se velkými motocyklovými veletrhy se postupně začínají odhalovat novinky, které se na nás vyřítí s otevřením bran výstavišť. Mezi prvními je italská Aprilia a nový Caponord 1200 Rally se představí již brzo na kolínském Intermotu. Půjde o doplňky vylepšenou variantu standardního Caponordu Travel zaměřenou více na off-road, Rally má mnohem dobrodružnější charakter. Mezi nejmarkantnější zásahy patří osazení 19 palcového předního ráfku, vzadu zůstává 17palcový. Rally verze bude také vybavena bočními kufry s hliníkovými kryty, přídavným LED osvětlením, krycím plechem motoru a padacími rámy.
Dále tu najdeme i vyšší plexi a 24 litrovou palivovou nádrž. Elektronika na palubě zůstává stejná jako u standardu: ride-by-wire, vypínatelné ABS, kontrola trakce a semiaktivní podvozek ADD, který automaticky nastavuje odpružení podle stavu vozovky a stylu jízdy. Beze změny zůstává vidlicový dvouválec o objemu 1200 ccm, vybavený kontrolou trakce, volitelnými palivovými mapami a tempomatem. Aprilia Caponord 1200 Rally se začne v Evropě prodávat v lednu 2015.
Technické údaje
Motor: kapalinou chlazený vidlicový dvouválec se čtyřmi ventily na válec, DOHC. Vrtání a zdvih 106 x 67.8 mm, zdvihový objem 1197 ccm, kompresní poměr 12,5:1. Největší výkon 96 kW (128 k) při 8500 1/min, největší točivý moment 118 N.m při 6500 1/min. Elektronické vstřikování Keihin, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod řetězem, hydraulicky ovládaná vícelamelová spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Ocelový trubkový rám. Přední vidlice upside-down, průměr nosníků 43 mm, zdvih 167 mm. Zadní kyvná vidlice s centrálním asymetricky uloženým tlumičem, zdvih 150 mm. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 320 mm, čtyřpístkové radiálně uložené třmeny. Vzadu jednoduchá o průměru 240 mm s jednopístkovým třmenem, systém ABS. Kola hliníková litá. Pneumatiky 120/70 ZR17 vpředu a 190/55 ZR17 vzadu. Rozvor 1565 mm, výška sedla nad zemí 840 mm, provozní hmotnost 251 kg. Objem palivové nádrže 24 litrů.
Cena vč. DPH: zatím nestanovena
- Přidat komentář +
- Publikováno: 28.9.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Marc Marquez je letos prakticky neporazitelným králem MotoGP
- včera - Druhé letošní Moreirovo vítězství, 11. Salač
- včera - Prvním dnešním vítězem v Rakousku se stal Angel Piqueras
- 16.8. - Suverénní vítězství Marca Marqueze ve Sprintu
- 16.8. - PP získal Gonzalez, 18. Salač
- 16.8. - Moto3: PP si vyjel Perrone
Další z rubriky
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje
- 28.7. - Suzuki GSX-8T a GSX-8TT: neo-retro roadstery
- 23.7. - BMW R 1300 R Titan: stavba z BMW Motorrad
- 21.7. - Honda CUV e: 2025: elektrický skútr
- 15.7. - Triumph Scrambler 400 XC: anglická klasika