Aprilia Shiver 900: s lepší technikou
- Publikovno: 11.11.2016
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Novinka Aprilia Shiver 900 se může pochlubit kontrolou trakce, zcela novým odpružením a hlavně neotřelým designem, který láká k provádění lumpáren.
Vedle novinky Aprilia Dorsoduro 900 je také Shiver 900 ten, který kvůli emisní normě Euro4 musel nahradit stávající model Shiver 750. Ačkoliv v tomhle případě jsem za to ráda, protože jeho nástupce je vážně povedený, a to nejen vzhledově, ale i po technické stránce.
Shiver 900 je poháněn kapalinou chlazeným véčkovým dvouválcem o obsahu 896,1 ccm. Jedná se o starý 750kový motor, který byl poladěn a upraven, a který má nyní maximální výkon 95,2 koní při 8750 1/min a maximální točivý moment 85,4 Nm při 6500 1/min. Dostupná bude rovněž v 42 k verzi pro držitele řidičského oprávnění A2.
Motocykl používá elektronický plyn a poprvé také dostává kontrolu trakce. Na předku má vidle Kayaba o průměru 41 mm a nově dostal také třípaprsková kola. Barevný TFT displej dokáže přizpůsobit jeho podbarvení okolním světelným podmínkám.
Velký kus práce udělali i s celkovým vzhledem Shiveru. Nová je zadní a boční kapotáž, kryt nádrže a také přední blatník, který ji dodává mužného vzhledu. Skvěle vypadají i červené komponenty, jako jsou ráfky, rám, pružina zadního tlumiče nebo kryt hlavy válců. Tedy musím konstatovat, že tohle je opravdu dobře odvedená práce, která může s klidem konkurovat úspěšné Yamaze MT-09.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 11.11.2016
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - Indian Sport Scout RT 2026: s uzamykatelnými kufry
- 10.12. - Piaggio Beverly 310 a 400 25th Anniversary: výroční edice
- 8.12. - Triumph Tiger Sport 800 Tour: s cestovatelskou výbavou
- 5.12. - Honda WN7: silniční elektromotocykl
- 3.12. - Kawasaki KLE500: cestovní enduro
- 1.12. - Yamaha Nmax 155 Tech MAX: s elektronicky řízeným variátorem








