Test Ducati DesertX: dobrodružství v offroadu 
U cestovních endur je ve většině případů ve standardní nabídce jen tempomat, vyhřívané rukojeti, ABS, kontrola trakce a pár jízdních režimů. Vše ostatní bývá součástí příplatkové výbavy. Tomu všemu teď udělal čáru přes rozpočet model CFMOTO 800MT Explore, jeho výbava je slovy dovolenkářů přímo „ultra all inclusive“. Nevěříte? Tak čtěte dál.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 6.10.
- Zařazeno v:
Indian Motorcycle: Co by to bylo za Vánoce bez pořádného svetru? 
U cestovních endur je ve většině případů ve standardní nabídce jen tempomat, vyhřívané rukojeti, ABS, kontrola trakce a pár jízdních režimů. Vše ostatní bývá součástí příplatkové výbavy. Tomu všemu teď udělal čáru přes rozpočet model CFMOTO 800MT Explore, jeho výbava je slovy dovolenkářů přímo „ultra all inclusive“. Nevěříte? Tak čtěte dál.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 6.10.
- Zařazeno v:
Tip na víkend: 21. FMX Gladiator Games 2023 
U cestovních endur je ve většině případů ve standardní nabídce jen tempomat, vyhřívané rukojeti, ABS, kontrola trakce a pár jízdních režimů. Vše ostatní bývá součástí příplatkové výbavy. Tomu všemu teď udělal čáru přes rozpočet model CFMOTO 800MT Explore, jeho výbava je slovy dovolenkářů přímo „ultra all inclusive“. Nevěříte? Tak čtěte dál.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 6.10.
- Zařazeno v:
Honda CBR600RR 2024: s aerodynamickými křidélky 
U cestovních endur je ve většině případů ve standardní nabídce jen tempomat, vyhřívané rukojeti, ABS, kontrola trakce a pár jízdních režimů. Vše ostatní bývá součástí příplatkové výbavy. Tomu všemu teď udělal čáru přes rozpočet model CFMOTO 800MT Explore, jeho výbava je slovy dovolenkářů přímo „ultra all inclusive“. Nevěříte? Tak čtěte dál.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 6.10.
- Zařazeno v:
KTM 1390 Super Duke R: peklo na zemi 
U cestovních endur je ve většině případů ve standardní nabídce jen tempomat, vyhřívané rukojeti, ABS, kontrola trakce a pár jízdních režimů. Vše ostatní bývá součástí příplatkové výbavy. Tomu všemu teď udělal čáru přes rozpočet model CFMOTO 800MT Explore, jeho výbava je slovy dovolenkářů přímo „ultra all inclusive“. Nevěříte? Tak čtěte dál.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 6.10.
- Zařazeno v:
Royal Enfield Shotgun 650: dvouválcový cruiser 
U cestovních endur je ve většině případů ve standardní nabídce jen tempomat, vyhřívané rukojeti, ABS, kontrola trakce a pár jízdních režimů. Vše ostatní bývá součástí příplatkové výbavy. Tomu všemu teď udělal čáru přes rozpočet model CFMOTO 800MT Explore, jeho výbava je slovy dovolenkářů přímo „ultra all inclusive“. Nevěříte? Tak čtěte dál.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 6.10.
- Zařazeno v:
Test Indian FTR 1200 R Carbon: nezkrotný Američan 
U cestovních endur je ve většině případů ve standardní nabídce jen tempomat, vyhřívané rukojeti, ABS, kontrola trakce a pár jízdních režimů. Vše ostatní bývá součástí příplatkové výbavy. Tomu všemu teď udělal čáru přes rozpočet model CFMOTO 800MT Explore, jeho výbava je slovy dovolenkářů přímo „ultra all inclusive“. Nevěříte? Tak čtěte dál.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 6.10.
- Zařazeno v:
Test CFMOTO 800MT Explore: all inclusive nabídka 
U cestovních endur je ve většině případů ve standardní nabídce jen tempomat, vyhřívané rukojeti, ABS, kontrola trakce a pár jízdních režimů. Vše ostatní bývá součástí příplatkové výbavy. Tomu všemu teď udělal čáru přes rozpočet model CFMOTO 800MT Explore, jeho výbava je slovy dovolenkářů přímo „ultra all inclusive“. Nevěříte? Tak čtěte dál.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 6.10.
- Zařazeno v:
Pozice a postavení jezdců s wild card je nyní úplně jiné
Způsob, jakým jsou nasazováni jezdci s divokou kartou, se v průběhu historie závodů Grand Prix značně měnil. V současné době už jen občas vidíme na startu MotoGP jezdce s divokou kartou, a ve velké většině případů je to vždy testovací jezdec MotoGP.
- čtěte dále »
- 3 Přidejte komentář
- Publikováno: 7.12.
- Zařazeno v:
Test Moto3 ve Valencii: Nejrychlejším byl Holgado
S novými jednotnými pneumatikami Pirelli, ale už bez tradičního německého týmu Prüstel GP - to byl obrázek úvodního testu kubatury Moto3 na sezónu 2024. A nejrychlejším byl Daniel Holgado z týmu Tech3 KTM.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 27.11.
- Zařazeno v:
Sasaki se s kubaturou Moto3 rozloučil vítězstvím
Ve svém posledním závodě v kubatuře Moto3 se s ní rozloučil vítězstvím Japonec Ayumu Sasaki, které bylo v této sezóně jeho premiérovým. Stupně vítězů dnes doplnili David Alonso a Ivan Ortolá. Top-5 dokompletovali ve Valencii Colin Veijer a Deniz Öncü, Až 13. dojel nový mistr světa Jaume Masia.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 26.11.
- Zařazeno v:
Tisíce podpůrných zpráv pro Sasakiho
Po nesportovním závodění ze strany Jaume Masii a týmu Leopard Honda Racing v Lusailu dostal japonský jezdec Ayumu Sasaki doslova tisíce podpůrných zpráv s jediným obsahem: Kritikou novopečeného španělského mistra světa Masii a naopak s podporou pro Japonce.
- čtěte dále »
- 6 Přidejte komentář
- Publikováno: 21.11.
- Zařazeno v:
Masia mistrem světa
Španěl Jaume Masia se stal mistrem světa kubatury Moto3, když vyhrál závod v Kataru. Naopak jeho největší soupeř v šampionátu Ayumu Sasaki dojel za velké pomoci Masiových krajanů až na 9. místě.
- čtěte dále »
- 6 Přidejte komentář
- Publikováno: 19.11.
- Zařazeno v:
Premiérové vítězství Collina Veijera
O první vítězství nizozemského jezdce v nejmenší objemové kubatuře od roku 1990! se postaral v Sepangu Collin Veijer. Druhý dojel jeho týmový kolega Ayumu Sasaki a třetí skončil a stupně vítězů doplnil lídr šampionátu Jaume Masia.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 12.11.
- Zařazeno v:
Pole Position pro Aldeguera, 18. Salač - crash
V obou nižších objemových kubaturách se samozřejmě rovněž bojovalo o co nejlepší postavení na gridu, nejvíce se dařilo Fermínu Aldeguerovi (Moto2) a Jaume Masiovi (Moto3).
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 11.11.
- Zařazeno v:
CEV Valencia: Vyhráli Cruces, Esteban a Agius
Na okruhu «Circuit Ricardo Tormo» se dnes skončil letošní šampionát JuniorGP 2023. Vítězi se stali Cruces a Esteban (Moto3) a Agius (Moto2). Jediný Čech ve startovním poli Filip Řeháček obsadil v závodě Moto2 15. místo a získal tak jeden mistrovský bod.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 5.11.
- Zařazeno v:
Rookie Alonso vyhrál už počtvrté
Grand Prix Thajska byla klasickým závodem Moto3 s mnoha změnami pozic. Nakonec vyhrál kolumbijský jezdec David Alonso. Z protagonistů šampionátu měl velkou smůlu Japonec Ayumu Sasaki, pro kterého se závod skončil už ve druhém kole.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 29.10.
- Zařazeno v:
- ← Novější články
- 1
- 2
- 3
- ...
- 158
- Starší články →