Honda Vision 110: lehčí a úspornější
- Publikovno: 14.12.2020
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Typicky městský skútr Honda Vision 110 vjíždí do příští sezóny ve svěže vypadajícím kabátě, s novou přístrojovou deskou a s bezklíčovým ovládáním Smart Key. Nový je také rám, který je o dva kilogramy lehčí a v něm je usazen úspornější, vzduchem chlazený eSP motor o zdvihovém objemu 109,5 ccm.
Model Vision 110 byl v Evropě představen v roce 2012 jako motocykl pro každodenní použití. Jeho nejdůležitějšími vlastnostmi jsou odolnost, spolehlivost, bezpečnost a pohodlné ovládání. Poptávka po tomto městském skútru neuvadá, a tak se budou moci majitelé nové generace těšit na lehčí, praktičtější a chytřejší verzi tohoto motocyklu.
Pod moderními proporcemi modelu Vision 110 se ukrývá nový lehčí rám a přepracovaný vzduchem chlazený motor, který se vyznačuje ještě nižší spotřebou. Mezi nové funkce patří ovládání zapalování a zámku sedla inteligentním klíčem Smart Key, či nový přístrojový panel. Podobně jako modely z řady SH, také Vision 110 se vyznačuje vzpřímenou pozicí a praktickou plochou podlahou. Pod sedlem disponuje schránkou o objemu 17,7 litru.
Dvouventilový vzduchem chlazený SOHC motor „enhanced Smart Power“ (eSP) o objemu 109,5 ccm je vybaven elektronickým vstřikováním paliva a byl kompletně přepracovaný. Disponuje výkonem 6,4 kW při 7 500 ot/min., zatímco hodnota točivého momentu vrcholí 9,0 Nm při 5 750 otáčkách. Díky udávané průměrné spotřebě 1,83 l/100 km a pod sedlem umístěné palivové nádrži o objemu 4,9 litru disponuje stroj dojezdem přes 260 km.
I tato nová generace je vybavena funkcí Idling Stop. Pokud skútr stojí a je stisknutá brzda, motor po třech sekundách chodu na volnoběh automaticky vypne a po otočení rukojetí plynu znovu ihned nastartuje. Použití této funkce je velmi snadné díky alternátoru s integrovaným startérem a systému zpětného natočení, který vrací klikový hřídel zpět do polohy před sáním vzduchu, a díky dekompresnímu mechanizmu, jenž potlačuje odpor roztáčení klikového hřídele kvůli kompresi.
Lehký ocelový rám nové generace Smart Architecture Frame (eSAF) nahrazuje konstrukci se spodní páteřní trubkou použitou u předchozího modelu. Pohotovostní hmotnost je o 2 kg nižší a dosahuje 100 kg. Robustní teleskopické vidlici sekunduje komfortně nastavený zadní tlumič. Kola z hliníkové slitiny mají shodný design a jsou obuta do pneumatik 80/90-16 vpředu a 90/90-14 vzadu. Přední hydraulický brzdový kotouč o průměru 220 mm je systémem CBS spojen se zadní 130mm bubnovou brzdou, čímž je zajištěna plynulá a rovnoměrná distribuce brzdné síly včetně případů, kdy jezdec musí prudce a nečekaně brzdit.
Vision 110 pro rok 2021 bude k dispozici v následujících barevných provedeních: bílá perleťová Pearl Jasmine White, černá metalíza Poseidon Black Metallic, černá metalíza Mat Galaxy a červená Noble.
Zdroj: Honda
- Přidat komentář +
- Publikováno: 14.12.2020
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - BMW R 1300 RT 2025: pohodlně a bezpečně
- 5.5. - Mitas Enduro Trail-ADV 2: na silnici i do terénu
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 22.4. - Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem