Baldassari by nebyl špatnou volbou místo Rabata. Canet s Martinem by mohli fungovat dobře a Syahrin jinou možnost než Tech 3 nedostane. Mimochodem ví se něco o té redukci týmů a jezdců v Moto2 ? Před pár dny jsem četl, že Forward Racing by měli s MV Agustou pokračovat i nadále, takže pokud nedopadnou alespoň 2 motocykly, jezdců bude stejně (Se Snipers se počítá na 99% už od konce minulé sezóny, to jste zde i psali) a TASCA se pokusí zachránit s Pasinim. Aby ta redukce nakonec nedopadla tak, že tam bude ještě víc jezdců (Petronas má dostat 2. motorku pro McPheeho). PS Tech 3 by se mohla přidat do Moto3 už příští rok a co se Dorna vyjádřila, v Moto3 by měli rádi 30-31 jezdců. Díky za info.
Oprava* VR46 by měli mít 1 motocykl v Moto3 a 1 v Moto2 (Foggia a Marini), to jedno volné místo za VR46 v Moto2 by měl dostat Petronas. Kiefer o něj mají zájem taky, ale ti bohužel nemají dostatek prostředků a nemyslím si, že by Folger zaplatil velkou částku za to, aby mohl jezdit (Že Xavi Cardelus ....). PS Aspar se z Moto2 možná stáhne na 1 motocykl (Dixon nebo Arenas z Moto3).
To David: IRTA a Carlos Ezpeleta (syn CEO Dorny Carmela, zodpovědný za kubatury Moto3 a Moto2) mají termín buď pátek nebo sobota v Brně. Pokusím se zjistit news přímo v paddocku přes G.W., ale vloni s tím dělali velké tajnosti až do Misana, někdy dokonce až do Aragonu. Uvidíme, jakmile se něco dozvím, tak to tady bude uveřejněné...
Jinak k tomu týmu Sprinta Petronas: Pokud by z různých důvodů nemohl jet Pawi, tak by ho mohl nahradit právě Syahrin! Je z Malajsie a tým Moto2 je přímo ze Sepangu!
Jj. Pawi byl v Moto3 dobrý, ale v Moto2 se vůbec nechytá a 3 sezóny (spíš 2 celé a začátek 3.), je dlouhá doba na přizpůsobení se - zvlášť když máš stejnou motorku ... Syahrin a Petronas by byl snad sen, ale kdo ví. Nicméně být jimi, jednoznačně bych si Syahrina vybral a Pawiho poslal třeba do CEV Moto2, kde je konkurence mnohem menší.
Baldassari by nebyl špatnou volbou místo Rabata. Canet s Martinem by mohli fungovat dobře a Syahrin jinou možnost než Tech 3 nedostane. Mimochodem ví se něco o té redukci týmů a jezdců v Moto2 ? Před pár dny jsem četl, že Forward Racing by měli s MV Agustou pokračovat i nadále, takže pokud nedopadnou alespoň 2 motocykly, jezdců bude stejně (Se Snipers se počítá na 99% už od konce minulé sezóny, to jste zde i psali) a TASCA se pokusí zachránit s Pasinim. Aby ta redukce nakonec nedopadla tak, že tam bude ještě víc jezdců (Petronas má dostat 2. motorku pro McPheeho). PS Tech 3 by se mohla přidat do Moto3 už příští rok a co se Dorna vyjádřila, v Moto3 by měli rádi 30-31 jezdců. Díky za info.
Reagovat →Oprava* VR46 by měli mít 1 motocykl v Moto3 a 1 v Moto2 (Foggia a Marini), to jedno volné místo za VR46 v Moto2 by měl dostat Petronas. Kiefer o něj mají zájem taky, ale ti bohužel nemají dostatek prostředků a nemyslím si, že by Folger zaplatil velkou částku za to, aby mohl jezdit (Že Xavi Cardelus ....). PS Aspar se z Moto2 možná stáhne na 1 motocykl (Dixon nebo Arenas z Moto3).
Reagovat →To David: IRTA a Carlos Ezpeleta (syn CEO Dorny Carmela, zodpovědný za kubatury Moto3 a Moto2) mají termín buď pátek nebo sobota v Brně. Pokusím se zjistit news přímo v paddocku přes G.W., ale vloni s tím dělali velké tajnosti až do Misana, někdy dokonce až do Aragonu. Uvidíme, jakmile se něco dozvím, tak to tady bude uveřejněné...
Reagovat →Jinak k tomu týmu Sprinta Petronas: Pokud by z různých důvodů nemohl jet Pawi, tak by ho mohl nahradit právě Syahrin! Je z Malajsie a tým Moto2 je přímo ze Sepangu!
Reagovat →Jj. Pawi byl v Moto3 dobrý, ale v Moto2 se vůbec nechytá a 3 sezóny (spíš 2 celé a začátek 3.), je dlouhá doba na přizpůsobení se - zvlášť když máš stejnou motorku ... Syahrin a Petronas by byl snad sen, ale kdo ví. Nicméně být jimi, jednoznačně bych si Syahrina vybral a Pawiho poslal třeba do CEV Moto2, kde je konkurence mnohem menší.
Reagovat →a jak to bude s Kornfeilem?
Reagovat →Tak jsem cetl, ze Rabat chce zustat v Motogp, tak teda nevim, jak to bude s wsbk :-) , asi nejaka trochu kachna, jako s Lorenzem.
Reagovat →