Suzuki si nechala patentovat 2WD systém pohonu obou kol
- Publikovno: 27.4.2017
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Suzuki si nechala na patentovém úřadu ve Spojených státech zaregistrovat svůj systém přídavného pohonu předního kola. Podle vzhledu motocyklu by se mohlo jednat o jejich nejprodávanější skútr Burgman.
Nedávno jsme vám představili BMW R1200 GS 2WD Hybrid s pohonem obou kol a už tu máme další vlaštovku. Tedy u cestovního endura mi přídavný elektromotor na předním kole dává smysl. Když už zadní kolo „nestíhá“, připojí se předek a vytáhne motocykl z louže ven. Ovšem nad použitím u skútru, navíc u luxusního Burgmana mi zůstává rozum stát. Nevím, kde v městských aglomeracích, kde se bude nejvíce pohybovat, využije pohon obou kol, ale možná že tu nejde primárně o skútr, ale hlavně o registraci nové technologie.
Hybridní skútr je tedy poháněn klasickým spalovacím motorem, kterému má vypomáhat na předním náboji umístěný elektromotor. Nákresy také ukazují na nový nekonvenční systém odpružení předního kola. Zdá se tedy, že bychom se brzy mohli dočkat prvního produkčního motocyklu od japonské Suzuki, u kterého byste si mohli zvolit i možnost pohonu obou kol. Navíc díky tomu, že mají elektromotor umístěný v náboji předního kola se nabízí možnost implementace do více modelů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 27.4.2017
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- dnes - Triumph Scrambler 900 2026: s podvozkem Showa
- včera - Kawasaki Z650 S: s vylepšenou elektronikou
- 17.10. - Yamaha Tracer 7 a Tracer 7 GT 2026: s automatickou převodovkou
- 13.10. - Honda CB1000F 2026: nekapotované retro
- 8.10. - Ducati Multistrada V4 Rally 2026: se semiaktivním podvozkem
- 6.10. - Yamaha WR125R: enduro pro náctileté