Komentáře k článku Triumph Tiger 800 2018: na silnici nebo do terénu? zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - 300 ZGH vyhrál favorizovaný Němec David Datzer
- 17.5. - V Cremoně skončily testy WomenWCR
- 17.5. - Musíme počkat na Ducati a... MM93
- 17.5. - Test Kymco CV3 550i ABS vs. AK 550i ABS Premium: dvě nebo tři kola?
- 16.5. - Test šampionátu WomenWCR - 1. den
- 16.5. - Mugello-MotoGP-Test: Alex Rins s nejlepším časem
Další z rubriky
- 15.5. - Oruga Unitrack: první elektrický monotrack
- 8.5. - Mash Scrambler 50: retro scrambler pro začátečníky
- 3.5. - BMW ASA: automatické řazení pro motocykly
- 1.5. - KTM 450 Rally Replica 2025: do písku i kamení
- 19.4. - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
Zdravím, tyto stroje mají pár vlastností které opravdu stojí za vyzdvihnutí. Prvořadě je to těžiště které je tam kde má být a se strojem se perfektně pracuje při všech operacích. Váha podobná jako u 650cm což je prostě výborná věc i pro poměr výkonu k hmotnosti. Výkon 95 koní je skoro 1x tolik oproti 650 a to dělá stroj opravdu hodně živý. Podvozek funguje víceméně na jedničku i na tuzemském tankodromu a dá se komfortně projet téměř kdekoliv. Práce s motorem je pak radost sama včetně parádního zvuku koncovky AROW. Není to tedy vůbec dobrá motorka ani chvalitebná, ale přímo výborná skoro tak, že jí není co vytknout dle tedy zkušeností s verzí XCA. Triumph se hodně snažil a nikde nešetřil. Díky mu za skvělý stroj vyrobený na starém kontinentu.
Reagovat →