Komentáře k článku Test Suzuki GSX 1250 FA: převlečený bandita zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Superbike vyhráli Zanetti a Hobelsberger, König bez bodů
- včera - Supersporty na Sachsenringu: Vítězství pro Zudu
- 3.5. - Na Sachsenringu začal letošní šampionát IDM
- 3.5. - Účastníci IDM v SBK a SSP
- 3.5. - BMW ASA: automatické řazení pro motocykly
- 3.5. - Grand Prix Kazachstánu odložena na pozdější termín
Další z rubriky
- 29.3. - Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
- 9.2. - Test Moto Guzzi V100 Mandello: dárek k narozeninám
- 19.1. - Test Ducati Streetfighter V4 S: nekapotovaná střela
- 24.12.2023 - Test Harley-Davidson CVO Road Glide: the Best of HD
- 15.12.2023 - Test CFMOTO 300 CL-X: scrambler pro začátečníky
- 8.12.2023 - Test Ducati DesertX: dobrodružství v offroadu
Zdravím, mám takový pocit že v článku nesedí technické údaje,116KW určitě tento motor nemá a 117N.m může mít,jen ale s trochou poladění-stačí jiný výfuk.
Reagovat →Dobrý den ,musím reagovat ten motor opravdu nemá takový krouták ani výkon,mam tuhle motorku jede slušně a spotřeba je do 6 ve dvou a nalozený se třemi kufry.
Reagovat →tak to rád slyším, právě jsem si pořídil tento stroj a už se těším na cestování na něm. jezdil jsem 4 roky na Suzuki GSF 600S a viděly jsme třeba Řecko, Estonsko atd 3 kufry válec tankvak a Já 100Kg tak očekávám že ta váha pro takovou motorku bude brnkačka i ta spotřeba na dálkovou. Přeji hodně šťastných kilometrů a kolama dolů ...
Reagovat →a jaký máte padáky ??? d2mac@seznam.cz viděl jsem že je to docela problém, že tolik takových motorek tady nejezdí ... Děkuji
Reagovat →Mám ji několik měsíců... Motor úžasnej tahoun!Jede fakt parádně! Sedlo je nepohodlné!Už po cca 100km nevím, jak si sednout (na tom se shodne hodně majitelů!Třeba si zvyknu)! Místa je dost i pro dva, užitečné zatížení parádní, spotřeba v pohodě a ergonomie dobrá... V dané cenové relaci(ojetiny se pohybují velmi nízko) prakticky nemá konkurenci! Pro mě se jedná o praktický, dostupný, plnotučný motocykl s krásným elegantním designem inspirovaným křivkami legendární GSX-R!
Reagovat →Komentář jsem psal v roce 2019 (ne 2017, jak je u komentu uvedeno!)
Reagovat →