Komentáře k článku Historie Čechů (Čechoslováků) v Grand Prix zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Příliš drahý Quartararo pro EWC v Sepangu
- včera - Pasini do WSBK? Pouze fáma!
- včera - Změna v kalendáři MotoE a změny na roštu 2020
- 12.12. - Morbidelli získal v Sepangu Pole-Position
- 12.12. - Sepang: V kvalifikaci nejrychlejším týmem domácí Yamaha Sepang
- 12.12. - V Sepangu začaly první Qualifying pro 8 hours EWC
Další z rubriky
- dnes - Příliš drahý Quartararo pro EWC v Sepangu
- včera - Pasini do WSBK? Pouze fáma!
- včera - Změna v kalendáři MotoE a změny na roštu 2020
- 12.12. - Morbidelli získal v Sepangu Pole-Position
- 12.12. - Sepang: V kvalifikaci nejrychlejším týmem domácí Yamaha Sepang
- 12.12. - V Sepangu začaly první Qualifying pro 8 hours EWC
Myslím že v tomto článku by si více uznání zasloužil Jarda Hules...
Reagovat →Tenhle článek je o úspěšnosti, o statistikách, ne o sympatiích nebo pocitech. Netahej sem Huleše a nějaké uznání.
Reagovat →Jarda si to zaslouží jako každý z borcu co jsou zde napsaný. A že Kaja odchází je velká škoda i ten na konci jede takovej kalup o kterým se nám ani nezdá.
Reagovat →Nuvolari-pokud umíš číst tak článek je o Historii Čechů v Grand Prix...A Jarda v novodobé historii byl jeden z prvních a proto by si více slov určitě zasloužil...Jinak stejne hlouposti píšeš i na konkurenčním webu,kde ze sebe také děláš p.itomce.
Reagovat →On je muslimofob a pitomec v jednom, na konkurenčním webu perlí daleko víc ..
Reagovat →Nepřihlášený 19:45 : v tom článku o historii Čechů jsou vyčísleny a popsány výsledky československých jezdců, pokud se týká bodů a pódií v MS. Je tam i Hulešových 40 bodíků. Proč by se speciálně o něm mělo psát v takovém článku více? Takže za pitomce jsi tu jedině Ty (když už jsi měl potřebu začít s invektivami). Nepřihlášený 19:55: rač si o islámu něco zjistit (a tím nemyslím 5 řádků na wiki), než začneš psát o muslimofobech, anonymní vole.
Reagovat →Děkuji za pěkné souhrn těch našich "top" pilotů za celou historii GP. Bodovali jak v době slávy Jawy a ČZ, tak v odbě normalizace tedy doby temna našeho motocyklového průmyslu. Bodovali v době kdy to bylo nesmírně těžké,nebylo žádné zázemí v podobě skutečných sponzorů,(Huleš) a bodovali a vítězili už i v době ˇšpanělského ovládnutí" GP, teď se to zdá až nemožné, přesto věřím , že se tyhle tabulky rozšíří, i když obecný úpadek celé české a slovenské silnice je zjevný všem soudným fanouškům. Tak hodně zdaru a národní hrdosti!
Reagovat →