Reklama

Překvapení: De Rosa s Ducati místo s Kawasaki

Překvapení, které se rozhodně nečekalo! Ačkoliv tým Orelac Racing VerdNatura bude v «premier class» šampionátu motocyklů co nejvíce podobných těm sériovým závodit s motocyklem Kawasaki ZX-10RR (Čech Oliver König), tak v prostřední kubatuře pojede Raffaele De Rosa motocykl Ducati 955 V2.

Poslední závod minulé sezóny vyhrál zkušený Ital s motocyklem Kawasaki ZX-6R, a tak se čekal stejný závodní materiál i pro sezónu 2022. To se ale nestalo!

V boxu týmu Orelac Racing VerdNatura budou stát dva různé motocykly: Zatímco v «premier class» to bude japonský motocykl Kawasaki ZX-10RR pro Olivera Königa, tak pro Raffaela De Rosu zde postaví v «prostřední kubatuře» Ducati 955 V2.

Jedno je jisté, až začne letošní šampionát MS-Supersport 8. - 10. dubna ve španělském Aragonu, tak nás čeká velmi zajímavý šampionát: Kromě klasických motocyklů o objemu 600 ccm Yamaha YZF R6 a Kawasaki ZX-6R uvidíme díky novému reglementu stroje Ducati (Twin 955 V2), MV Agusta (F3 800) a Triumph (Street Triple 765 RS).

Týmy z MS-Superbike Aruba.It (Nicolo Bulega) a Barni (Oli Bayliss) nasadí v prostřední kubatuře jeden motocykl navíc, a k tomu přibydou nově následující týmy: Althea (Federico Caricasulo) a D34G (Filippo a Federico Fuligni). CM Racing (Max Kofler) přešel k Ducati od Yamahy a Orelac od Kawasaki.

Motocykl Kawasaki ZX-6R vychází z konceptu roku 2009, modernější ZX-636R se objeví po homologaci nejdříve 2023. Kawasaki ztratila De Rosu a Philippa Öttla (ten s pojede za Go Eleven Ducati šampionát WorldSBK) a zůstal jim tak pouze jeden potencionální jezdec na pódiové stupně – mladý Turek Can Öncü.

Tým Orelac byl interně rovněž změněn: Majitel Jose Calero se bude starat o tým okolo Olivera Königa a kubaturu Superbike, jeho syn Nacho potom o kubaturu Supersport.

První test týmu Orelac je naplánován na konec února do Portugalska, buď do Portimaa nebo do Estorilu.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama