Reklama

Krummi zůstává v WorldSSP

Lídr MS-Supersport Randy Krummenacher se už rozhodl, v které kubatuře bude závodit v sezóně 2020. Zůstane věrný dosavadnímu závodnímu seriálu, zájem na sezónu 2020 mají o něho dva týmy.

Původní plán Randyho Krummenachera jako eventuálního mistra světa MS-Supersport byl jasný, závodit 2020 v šampionátu MS-Superbike. Mezitím se ale ukázalo, že sliby Erica de Seynese, tedy šéfa Yamaha Motor Europe, mistra světa z MS-Supersport vždy dostat následující rok do MS-Superbike, nemají zas tak pevnou hodnotu.

Má to samozřejmě i hodně společného s Krummiho věkem: Brzy 30-letý Curyšan už nepatří k těm nejmladším a tak dostali v satelitním týmu GRT-Yamaha Mirko Giansantiho raději přednost Garrett Gerloff (24) a Federico Caricasulo (23).

Krummenacher jednal minulý týden s řadou týmů, a to i s některými z MS-Superbike. „Týmy Go Eleven a Barni Ducati chtěly hodně tučný sponzorský příspěvek, takže zůstanu v MS-Supersport. Budu raději #1 v šampionátu, než riskovat život a na konci u toho být za blbce...“, řekl jasně švýcarský lídr šampionátu.

Možnost závodit za Ten Kate Yamaha v MS-Supersport rovněž Krummi odmítl, neboť spojení s EAB Racing vůbec neodpovídalo jeho představám o struktuře týmu.

Pro příští sezónu 2020 tak švýcarskému jezdci zůstávají dvě nabídky, obě na profesionální úrovni: Zůstat v současném týmu Bardahl Evan Bros Yamaha, nebo přestoupit do stáje MV Agusta Reparto Corse.

„Jednám v současné době se třemi Top-jezdci, jeden z nich je Randy“, potvrdil týmový šéf MV-Agusta Andrea Quadranti.

Problém u týmu Evan Bros je následující: Týmový šéf Fabio Evangelista chce sponzorský příspěvek v šestismístných číslech a Krummi platit nechce. Pokud by ale druhý jezdec přinesl tolik peněz, že by se dalo z nich financovat i Krummiho závodění, tak by Švýcar zůstal i v sezóně 2020 v současném italském týmu.

Se čtyřmi vítězstvími a celkově osmi získanými pódii je Krummenacher po desíti z dvanácti závodů o deset bodů před týmovým kolegou z Bardahl Evan Bros Yamaha Federicem Caricasulem a o 38 před Julesem Cluzelem (GMT94 Yamaha).

29-letý jezdec se chce stát prvním Švýcarem od doby Toma Lüthiho 2005 - 125 ccm, mistrem světa v silničních závodech motocyklů.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama