Reklama

Ježek v Aragónu 14., celkově o místo lépe - tedy 13.

Po třetí ze třech možností dojel český jezdec Ondra Ježek v Top-15 a bral tedy mistrovské body, ovšem zas tak jednoduché to nebylo.

Pro někoho by dva body za 14. místo z mistrovství světa Supersportů měly cenu zlata, ne však pro Ondřeje Ježka, kterému zkomplikovaly celý závodní víkend nečekané zdravotní problémy s motáním hlavy.

Český jezdec měl před víkendem v Aragonu plán. Ještě více a úspěšněji se adaptovat na chování Supersportu Kawasaki připravovaného italským týmem Go Eleven, nicméně však již páteční trénink se neobešel bez technických komplikací, díky nimž pak Ondra najezdil velmi malý počet kol. Ty pak navíc byly stejně jako i v sobotu ovlivněny jeho zdravotními problémy. Naštěstí se ale vše obešlo bez pádu.

Ondřej Ježek se však i přes nevydařené sobotní Superpole nevzdal ani před nedělním závodem a díky své typické bojovnosti, i přes handicap nedostatečného výkonu oproti soupeřům, tak neodjíždí domů z Aragonu s prázdnou.

Ondřej Ježek: „Byl to pro mne velmi složitý víkend, když se na to podívám zpětně. Od středy mne trápilo „motání“ hlavy, což mělo vliv na koncentraci. Nejhorší to pak bylo při sobotním Superpole, kdy jsem párkrát absolutně minul brzdný bod. Byl to pak i jeden z důvodů, že jsem startoval až ze sedmé řady. Můj stav se zlepšil po sobotní noci, takže jsem byl schopen nastoupit k nedělnímu závodu, o jehož účasti nebylo předtím zcela jasno. Stav do závodu bych označil jako průměrný, nicméně první zatáčkou jsem se dokázal prosmýknout o několik pozic vpřed. Bohužel jsem se však v závodě trápil s nedostatečnou rychlostí motocyklu. Když jsem se dotáhl na skupinku bojující o devátou příčku, nebyl jsem schopen soupeře v ní jedoucí předjet. Proto je výsledek z Aragonu takový, jaký je. Mrzí mne to, protože případný výsledek v elitní desítce by mne posunul na sedmé místo v průběžné klasifikaci šampionátu. Nyní bude tým pracovat na zvýšení výkonu našich motocyklů, abychom byli pro příští závod v Assenu konkurenceschopnější.“

FIM Supersport World Championship 2016 Pirelli Aragón Round, MotorLand Aragon; závod

01- Kenan Sofuoglu – Kawasaki Puccetti Racing – Kawasaki ZX-6R – 16 kol za 30'58.615 = 157,340 km/h
02 - Randy Krummenacher – Kawasaki Puccetti Racing – Kawasaki ZX-6R – + 1.486
03- Nicolas Terol - Schmidt Racing - MV Agusta F3 675 - + 2.943
04- Jules Cluzel – MV Agusta Reparto Corse – MV Agusta F3 675 – + 3.838
05- Alessandro Zaccone - San Carlo Team Italia - Kawasaki ZX-6R - + 4.106 (ESS)
06- Axel Bassani - San Carlo Team Italia - Kawasaki ZX-6R - + 4.177 (ESS)
07- Federico Caricasulo – Bardahl Evan Bros Honda Racing – Honda CBR 600RR – + 9.059
08- Zulfahmi Khairuddin – Orelac Racing VerdNatura – Kawasaki ZX-6R – + 11.036
09- Kevin Wahr – Gemar Balloons Team Lorini – Honda CBR 600RR – + 18.095
10- Christian Gamarino – Team GoEleven – Kawasaki ZX-6R - + 18.150
A dále:
14- Ondřej Ježek – Team GoEleven – Kawasaki ZX-6R - + 20.984

Pořadí v šampionátu

01- Randy Krummenacher – Kawasaki Puccetti Racing – Kawasaki ZX-6R – 58 bodů
02- Kenan Sofuoglu – Kawasaki Puccetti Racing – Kawasaki ZX-6R - 45
03- Jules Cluzel – MV Agusta Reparto Corse – MV Agusta F3 675 - 38
04- Federico Caricasulo – Bardahl Evan Bros Honda Racing – Honda CBR 600RR – 29
05- PJ Jacobsen – Honda World Supersport Team – Honda CBR 600RR – 27
06- Nico Terol – Schmidt Racing – MV Agusta F3 675 – 21
07- Alex Baldolini – Race Department ATK#25 – MV Agusta F3 675 – 20
08- Zulfahmi Khairuddin – Orelac Racing VerdNatura – Kawasaki ZX-6R – 20
09- Christian Gamarino – Team GoEleven – Kawasaki ZX-6R – 19
10- Anthony West – Tribeca Racing – Yamaha YZF R6 – 16
A dále:
13- Ondřej Ježek – Team GoEleven – Kawasaki ZX-6R - 16



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama