Reklama

K-Storm od thajských K-Speed Hlavní obrázek k článku: K-Storm od thajských K-Speed

Před touhle stavbou thajských customerů z designového centra K-Speed musíme smeknout poklonu. Z původního motocyklu Honda Super Cub dokázali vytvořit opravdu nevídané dílo. Jemně propracované, decentní design a přitom stále poznáte, do jaké rodiny tenhle stroj patří.

Motocykl Honda Super Cub patří mezi legendární a zároveň i nejprodávanější stroj japonského výrobce. Vždyť před dvěma roky oslavili už 100 milionů vyrobených motocyklů řady Super Cub. Na trhu už je více než šedesát let a spatřit jej můžete téměř po celém světě, ale zcela jistě jich nejvíce potkáte na asijském trhu, zejména v domovském Japonsku. Jeho typický vzhled se po celá léta vlastně ani nijak výrazně nemění, jen jsou nejnovější modely vybaveny moderními jednoválci, poloautomatickými převodovkami, ABS a kvalitnějšími kotoučovými brzdami.

1 K-Storm K-Speed (5)1 K-Storm K-Speed (10)1 K-Storm K-Speed (12)

Tahle ikona mezi skútry patří také mezi jeden z nejkopírovanějších motocyklů na světě. V Asii můžete natrefit na velké množství plagiátů, povedených i nepovedených kopií a občas se najde někdo, kdo si vezme originál a pokusí se jej svojí přestavbou posunout někam výš. Přesně takto se to povedlo customerům z K-Speed s jejich černo-měděnou stavbou nazvanou K-Storm.

1 K-Storm K-Speed (6)1 K-Storm K-Speed (8)1 K-Storm K-Speed (4)

Základem jim postál model s označením 110, poháněný čtyřdobým motorem o zdvihovém objemu 109 ccm. Motor ponechali bez jakékoliv úpravy a tak na zadní kolo přes automatickou převodovku řetězem posílá výkon 6 kW a kroutící moment 8,5 Nm. Přestože hodně zapracovali na celkovém designu, stále podle jeho tvarů poznáte, že je to Super Cub, akorát řádně „vystajlovaný“, ale pořád svůj.

1 K-Storm K-Speed (25)1 K-Storm K-Speed (21)1 K-Storm K-Speed (26)

Velké množství komponent bylo vyrobeno z karbonu a některé jsou také dělány ručně, jako třeba černé kožené sedlo. Nepřehlédnutelná jsou plná kola obutá na širokých gumách. Přední světlomet je usazen níže a je vybaven technologií LED, stejně jako zadní světla přichycená nad zadními pružinami. U levého zadního tlumiče je držák pro registrační značku. Přední teleskopickou vidlici vyměnili za novou s kratším zdvihem a kratší je také koncovka výfuku na pravé straně motocyklu. Zajímavým detailem je absence předního i zadního blatníku.

1 K-Storm K-Speed (11)1 K-Storm K-Speed (13)1 K-Storm K-Speed (14)1 K-Storm K-Speed (15)1 K-Storm K-Speed (7)1 K-Storm K-Speed (9)1 K-Storm K-Speed (1)1 K-Storm K-Speed (17)1 K-Storm K-Speed (18)1 K-Storm K-Speed (19)1 K-Storm K-Speed (2)1 K-Storm K-Speed (20)1 K-Storm K-Speed (16)1 K-Storm K-Speed (22)1 K-Storm K-Speed (23)1 K-Storm K-Speed (24)

zdroj: K-Speed



Login Přihlásit Registrace ›

Reklama