MV Agusta RVS#1: exkluzivní model z jiné dimenze
- Publikovno: 16.6.2017
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Není pochyb o tom, že MV Agusta jde se svými modely jinou cestou než ostatní výrobci. Pro vyvíjení zcela výjimečných motocyklů dokonce založila nové oddělení, které nazvala Reparto Veicoli Speciali. Jejich první dílo s označením RVS#1 bylo nedávno odhaleno a nedá se popsat jinak než, že je dokonalé.
RVS#1 je postavena na základech osvědčeného modelu MV Agusta Dragster 800, který je poháněn řadovým tříválcem o obsahu 800 ccm a na zadní kolo je přenášen výkon 150 koní při 12 800 1/min. Velké množství komponent bylo vyrobeno z karbonu a titanu a tak je celková hmotnost novinky o osm kilogramů nižší než má samotný Dragster 800, RVS#1 tedy váží 160 kilogramů.
Novinka je vybavena zajímavými doplňky jako je titanový výfuk od SC Project nebo ručně frézovaná víčka rezervoárů na spojkovou a brzdovou kapalinu. Ostatně velké množství komponent je vyráběno ručně, a tak se nemůžeme divit, že bude vyrobeno pouze omezené množství těchto motocyklů. Každý z nich na sobě ponese titanový štítek s výrobním číslem. Bohužel výrobce nezveřejnil cenu své novinky, i tak však můžeme odhadovat, že nebude zrovna malá.
Výrobce MV Agusta říká, že oddělení RVS je vlastně takovým malým projektem, kde mají designéři volné pole působnosti a mohou si navrhovat absolutně cokoliv a také techničtí inženýři mohou použít cokoliv budou chtít. Možná proto RVS#1 vzhledově připomíná něco mezi café racerem a stroji ze světa Scramblerů, proto je také obut na vyplétaných kolech Kineo a pneumatiky zvolili Pirelli MT 60 RS. Vypadá naprosto dokonale!
Novinka je vybavena těmi nejlepšími elektronickými asistenty, jaké si jen můžete přát, ale také používá přední kulatý LED světlomet s adaptivní funkcí. Kužel světla se dokáže během jízdy přizpůsobit dané rychlosti a náklonu motocyklu. Pokud vám jeden světlomet nebude stačit, můžete si k tomu pomocí tlačítka na pravém řídítku přisvítit dvojicí přídavných LED světel umístěných vpravo.
Úžasně vypadá ručně vyráběná palivová nádrž se speciální grafikou a titanovými prvky. Pokud budete přes ostré linie pokračovat dál, natrefíte na další ruční práci a tou je prošívané kožené sedlo, které tak trochu vypadá jako dvojsic, ale nenechte se mýlit, nikde totiž nejsou stupačky pro vašeho spolujezdce. RVS#1 je tak pouze a jenom vaše. Krásnou tečkou jsou brzdové kotouče Braking Batfly Strada, viděli jste snad někde ještě dokonalejší? Musí se nechat, že tohle dílo se italské MV Agustě povedlo, nádherný kousek.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 16.6.2017
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Coleman: Trh s jezdci MotoGP se brzy rozjede
- 3.12. - Somkiat Chantra píše novou kapitolu Thajska
- 3.12. - Kawasaki KLE500: cestovní enduro
- 1.12. - Yamaha Nmax 155 Tech MAX: s elektronicky řízeným variátorem
- 1.12. - Ducati: Chvála Gresiniho, kritika jezdců VR46
- 30.11. - Statistika crashů: Nejvíce jich má kontě Zarco
Další z rubriky
- 3.12. - Kawasaki KLE500: cestovní enduro
- 1.12. - Yamaha Nmax 155 Tech MAX: s elektronicky řízeným variátorem
- 28.11. - CFMOTO 1000MT-X: pro odvážné dobrodruhy
- 26.11. - Indian Sport Scout Sixty 2026: vstupenka do světa cruiserů
- 24.11. - Triumph Trident 800 2026: tříválcové potěšení
- 21.11. - Honda CB1000GT: výkonný cestovní stroj








































