Reklama

Radical Ducati Pepo XTR: italská stavba

Přestavby motocyklů mohou být různé, vydařené i nevydařené, ale pokud je v jejich názvu napsáno Ducati, je potřeba zpozornět.

Co se stane, když vezmete motor MASH 500 a omotáte okolo něj trubkový rám, který připomíná Ducati víc než cokoli jiného? Vznikne určitě nádherný bike, který nikdy nezestárne. Známý tvůrce, společnost na výrobu tuningových motocyklů, Radical Ducati Pepo, se vrhla na projekt XTR a odhodila zažité konvence jejich dílny a na novém výtvoru použila nespočet dílů od různých výrobců.

Motor a rám, dvojice, kterou už jsme u jejich modelů několikrát zahlédli, dnes dostávají nový impuls v podobě dalších doplňků. Přední vidlice si vypůjčila od Aprilie RS 125, blatník od Yamahay TZR 80 a Suzuki dodala boční stojánek od sportovní GSX-R. To je pouze ochutnávka, která předchází na zakázku vyrobeným dílům. Kyvná vidlice, podsedlový rám a světlomet, to vše je vyrobeno přesně na míru.

Brembo doporučilo radiální brzdovou pumpu PR19 a Frentubo k tomu dodalo brzdové hadice. Yamaha sáhla do skladu pro otáčkoměr z modelu TT. Italové a jejich Tommaselli dodali brýle a Suzuki Bandit zase páčku spojky. Ducati se pak vytasila s palivovou nádrží z modelu 160 Sport. Motocykl Ducati 1098 měl hezké stupačky a tak se lehce ofrézovali a napraly se na motocykl také. Všechno tohle zakončuje trumpeta od Super Mario, neboli výfukový systém typu megafon ve stylu dva v jednom.

ducati pepo Quattrocento-XTR-Pepo-2015-05ducati pepo Quattrocento-XTR-Pepo-2015-06ducati pepo Quattrocento-XTR-Pepo-2015-07ducati pepo Quattrocento-XTR-Pepo-2015-08ducati pepo Quattrocento-XTR-Pepo-2015-09ducati pepo Quattrocento-XTR-Pepo-2015-10ducati pepo Quattrocento-XTR-Pepo-2015-13ducati pepo Quattrocento-XTR-Pepo-2015-14ducati pepo Quattrocento-XTR-Pepo-2015-17ducati pepo Quattrocento-XTR-Pepo-2015-19



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama