Reklama

Ducati Hypermotard 950: driftování zaručeno Hlavní obrázek k článku: Ducati Hypermotard 950: driftování zaručeno

Potkat u nás Hypermotard je jako hledat jehlu v kupce sena. Vlastně ani netuším proč tomu tak je, jakmile totiž jednou okusíte svezení na tomto typu motocyklu, okamžitě si jej zamilujete. Je hravý, lehce se vede a neskutečně agilní za každé situace. Ducati na svém modelu řádně zapracovala, a tak se můžete těšit na jeho novou generaci.

Novinka si zachovala téměř původní tvary, jen je štíhlejší, s ostřejším výrazem a také ubyla na váze o čtyři kilogramy, takže má momentálně rovných 200 kilogramů. Na cestu byla vybavena LED světlometem s funkcí denního svícení a také širšími řídítky. Proměnou prošlo také sedlo, které je užší a snáze z něj dosáhnete na zem.

1 2019 Ducati 950 Hypermotard (1)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (2)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (3)

Ve zcela novém rámu je usazený osvědčený motor Testastretta 11° o zdvihovém objemu 937 ccm a jeho parametry jasně ukazují, že to bude pěkný živel. Maximální výkon je 114 koní při 9000 1/min a kroutící moment má hodnotu 96 Nm a jeho 80% byste měli dle výrobce dosáhnout už při 3000 1/min. Dokonale vypadají výfuky s dvojicí koncovek pod sedlem, konečně je přesunuli kam mají.

1 2019 Ducati 950 Hypermotard (7)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (13)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (14)

Hypermotard 950 je doslova našlapaný zajímavou elektronikou, kterou řídí šestiosá inerciální jednotka. Jednou z nejatraktivnějších je bezesporu ABS od firmy Bosch, které má novou funkci Slide by Brake. Ta vám dovolí jezdit zatáčky driftem přes brzdu i když máte zapnuté ABS. Samozřejmostí jsou přednastavené jízdní režimy, kontrolka zvedání předního kolo a kontrola trakce. Za příplatek si ještě můžete dokoupit obousměrné rychlořazení a bezdrátové propojení chytrého telefonu Ducati Multimedia System.

1 2019 Ducati 950 Hypermotard (17)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (19)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (21)

Nový rám tvoří plně nastavitelné 45 mm tlumiče Marzocchi vpředu, se zdvihem 170 mm, vzadu je rovněž plně nastavitelný tlumič Sachs se zdvihem 150 mm. Základní verze má hliníková paprsková kola. To vybavenější verze SP má kovaná kola Marchesini a podvozek dodal Öhlins. Liší se také úhlem hlavy řízení a zdvihy, vpředu má 185 mm, vzadu 175 mm. Některé komponenty jsou vyrobeny z karbonu a díky tomu je tak verze SP ještě o další dva kilogramy lehčí.

1 2019 Ducati 950 Hypermotard (4)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (5)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (6)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (10)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (22)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (26)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (27)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (28)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (29)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (30)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (31)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (8)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (9)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (11)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (12)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (16)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (18)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (23)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (24)1 2019 Ducati 950 Hypermotard (25)



Login Přihlásit Registrace ›

Reklama