Ducati Diavel 1260: jedinečný vzhled a síla
- Publikovno: 6.11.2018
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Už je to sedm let, kdy se světu poprvé představil zcela nový model Diavel. Na první pohled vypadal jako neohrabaný a neovladatelný stroj, který vás však během prvních pár metrů přesvědčil o naprostém opaku. Diavel do příští sezony přijíždí s druhou generací a se silnějším motorem.
To co dělalo Diavel jedinečným jsou jeho svalnaté tvary a ergonometrie. Těchto faktů jsou si vědomi i v Bologni, takže je ponechávají téměř beze změny i pro příští generaci. Můžete se také těšit na širokou 240 mm zadní pneumatiku. Nový Diavel však má být sportovnějšího ražení a tak na vás čeká kompletně přepracovaný příhradový rám a také nový podvozek. Vpředu je plně nastavitelná vidlice o průměru 48 mm. O zastavení tohoto mastodonta se vám postarají monobloky Brembo M4.32.
Srdcem druhé generace Diavela je dvouválec Testastretta s proměnlivým časováním ventilů o zdvihovém objemu 1262 ccm. Pyšní se parametry 159 koní v 9500 1/min a krotícím momentem 129 Nm v 7500 1/min. Ducati je sice o osm kilogramů těžší, ale slibuje, že si užijete jedinečný zátah motoru už v nízkých a středních otáčkách.
A užijete si rovněž i elektronické vybavení tohoto krasavce, jemuž vévodí šestiosá řídící jednotka Bosch 6D IMU, která spolupracuje s kontrolou trakce DTC EVO, náklonovým ABS, tempomatem, kontrolou wheelie DWC EVO a startovacím asistentem DPL EVO. Za příplatek si můžete pořídit i obousměrné rychlořazení DQS. Samozřejmostí je již bezklíčové zapalování.
Na výběr budete mít ze dvou verzí. V základní nebo v luxusnější verzi S, která se liší hlavně novým sedlem, kovanými koly a světly s denním LED svícením. Má také plně nastavitelný podvozek, na přání jej můžete mít ve zlaté barvě doplněný modrým nápisem. Špičkové komponenty použili od Öhlinsu. Brzdný systém tvoří monobloky Brembo M50 a standardní výbavu ještě doplňuje quickshifter DQS nebo bezdrátové připojení s mobilním telefonem.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 6.11.2018
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Kdo bude posledním šampionem MotoE?
- včera - Záchranné laso pro Filipa Salače
- 5.11. - GP Portugalska: Všechno je připraveno pro Pedra Acostu
- 5.11. - V Moto2 je rozdíl mezi lídrem a druhým pouhých 9 bodů
- 4.11. - Grand Prix se vrací do Evropy
- 4.11. - Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada
Další z rubriky
- 29.10. - Triumph Bonneville Bobber 2026: s větší palivovou nádrží
- 27.10. - Ducati Monster 2026: s dvouválcovým motorem V2
- 22.10. - Triumph Scrambler 900 2026: s podvozkem Showa
- 21.10. - Kawasaki Z650 S: s vylepšenou elektronikou
- 17.10. - Yamaha Tracer 7 a Tracer 7 GT 2026: s automatickou převodovkou
- 13.10. - Honda CB1000F 2026: nekapotované retro
































