Bimota Tesi 3D RaceCafe: zvláštní stroj
- Publikovno: 12.12.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Italská Bimota patří v současné době mezi výrobce, kteří představují světu unikátní a možná i jedny z nejhezčích motocyklů.
Design je ryze italský, lehce futuristický, ale přitom je to stroj, na který můžete usednout a vyrazit do ulic. Bimota částečně spolupracuje s další italskou firmou a tak do svých individuálně stavěných strojů montuje motory od Ducati. Nejinak je tomu i u Tesi 3D RaceCafe, které pohání kapalinou chlazený vidlicový dvouválec Desmodromic o zdvihovém objemu 803 ccm, jenž naleznete usazený v rámu Ducati Scrambler. Mimochodem první stroj s označením Tesi opustil brány továrny už v roce 1983, takže to není zas až takový nováček, jen je vývojově mnohem napřed.
Tesi 3D RaceCafe si můžete pořídit ve dvou verzích, buďto v klasické s hliníkovým rámem nebo s označením Carbon, která má rám postavený z kompozitního materiálu využívající karbonová vlákna. Rám je složený ze dvou částí a můžete si nastavit výšku v rozmezí +/- 23 mm, prostě si ji buď zvýšíte nebo snížíte. Stejně tak si můžete posunout i přední samostatný teleskopický tlumič Öhlins s nastavitelným předpětím pružiny v rozmezí +/- 9,5 mm. Zadní stavitelný tlumič dodává také Öhlins a i ten můžete posouvat v rozpětí +/- 14 mm.
Motocykl má rozvor 1390 a výška sedla je 780 mm nad zemí, samozřejmě díky posouvání rámu nahoru a dolů, je i zde hodnota +/- 23 mm. Do nádrže vám vejde 16 litrů paliva a suchá hmotnost Bimoty je 165 kg (162 kg u verze Carbon). Motocykl je obut na sedmnáctipalcových pneumatikách o rozměrech vpředu 120-70, vzadu máte na výběr ze tří variant 180-55, 190-55 nebo 200-55. Pokud chcete mít doma zajímavý a výjimečný café racer, tak tahle Bimota je pro vás přímo stvořená.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 12.12.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 11.9. - Kawasaki Versys 650 2026: v nových barvách
- 9.9. - Montesa Cota 4RT 301RR, Cota 4RT 260R a 4Ride: novinky v trialovém světě
- 3.9. - BMW Motorrad Vision CE: bez helmy a bez starostí
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje
- 28.7. - Suzuki GSX-8T a GSX-8TT: neo-retro roadstery