Reklama

Aprilia Shiver 900: s lepší technikou

Novinka Aprilia Shiver 900 se může pochlubit kontrolou trakce, zcela novým odpružením a hlavně neotřelým designem, který láká k provádění lumpáren.

Vedle novinky Aprilia Dorsoduro 900 je také Shiver 900 ten, který kvůli emisní normě Euro4 musel nahradit stávající model Shiver 750. Ačkoliv v tomhle případě jsem za to ráda, protože jeho nástupce je vážně povedený, a to nejen vzhledově, ale i po technické stránce.

1 Aprilia 900 Shiver11 Aprilia 900 Shiver21 Aprilia 900 Shiver3

Shiver 900 je poháněn kapalinou chlazeným véčkovým dvouválcem o obsahu 896,1 ccm. Jedná se o starý 750kový motor, který byl poladěn a upraven, a který má nyní maximální výkon 95,2 koní při 8750 1/min a maximální točivý moment 85,4 Nm při 6500 1/min. Dostupná bude rovněž v 42 k verzi pro držitele řidičského oprávnění A2.

1 Aprilia 900 Shiver41 Aprilia 900 Shiver5

Motocykl používá elektronický plyn a poprvé také dostává kontrolu trakce. Na předku má vidle Kayaba o průměru 41 mm a nově dostal také třípaprsková kola. Barevný TFT displej dokáže přizpůsobit jeho podbarvení okolním světelným podmínkám.

1 Aprilia 900 Shiver61 Aprilia 900 Shiver7

Velký kus práce udělali i s celkovým vzhledem Shiveru. Nová je zadní a boční kapotáž, kryt nádrže a také přední blatník, který ji dodává mužného vzhledu. Skvěle vypadají i červené komponenty, jako jsou ráfky, rám, pružina zadního tlumiče nebo kryt hlavy válců. Tedy musím konstatovat, že tohle je opravdu dobře odvedená práce, která může s klidem konkurovat úspěšné Yamaze MT-09.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama