Reklama

MV Agusta Rush 1000: inspirováno dragstery Hlavní obrázek k článku: MV Agusta Rush 1000: inspirováno dragstery

Italská MV Agusta se rovněž řadí mezi výrobce, které se svým nekapotovaným motocyklem Rush prolomila hranici 200 koní. Takové množství výkonu přináší velkou porci adrenalinu. Ovšem je otázka, jestli s tímto exkluzivním motocyklem vůbec někdo vyrazí na okruh?

Novinka je postavena na základech modelu MV Agusta Brutale 1000 RR a při její stavbě se nechali konstruktéři inspirovat dragsterovými motocykly a stejně jako v jejich sedlech i s tímto strojem zažijete pekelné dobrodružství už od prvních metrů, vždyť také na zadní kolo putuje 208 koní výkonu a pokud byste si pořídili stroj s upravenými mapami a nehomologovanou koncovkou, dostanete z něj i více než 212 koní.

Výrobce při představení tohoto motocyklu rovnou uvedl, že se tento koncept velmi brzy dočká produkční verze a zájemci se tak mohou těšit na hyper nekapotovaný stroj, který bude doslova unikátem jak po designové stránce, tak i po technické výbavě, kterou dostane věnem. Je to zkrátka stroj určený pro individualisty a milovníky originálního stylu.

1 2020 MV Agusta Rush 1000 (1)1 2020 MV Agusta Rush 1000 (2)1 2020 MV Agusta Rush 1000 (3)

Inspiraci u exkluzivního modelu RVS#1 čerpali při návrhu designu předního LED světlometu, který je již vybaven funkcí přisvěcování v zatáčce. Rámeček kolem světla je vyrobený z lehké slitiny obráběné na CNC stroji, zadní kryt je z karbonu, stejně tak jako krytka sedadla spolujezdce, které je propojené s bočními kryty ocasní části, do které je navíc integrované i zadní LED světlo. Palivová nádrž je z hliníku a rovněž pečlivě obráběná na CNC stroji.

Letmo uložené zadní kolo má plný disk, který je z důvodu lepší aerodynamiky opatřený karbonovou krytkou. Aby se dosáhlo zajímavého kontrastu a možná i vyvážení designu, je přední kolo paprskové. Ručně dělaný je výfuk, který je vyrobený z titanu a opatřený karbonovým ochranným štítem.

Poháněný je litrovým řadovým čtyřválcovým motorem z Brutale 1000 RR, k tomu je vybaven čtyřmi mapami motoru (Sport, Race, Rain a Volitelný) a také osmistupňovou kontrolou trakce, která lze zcela odpojit. Samozřejmostí je rovněž oboustranné bezspojkové řazení. Podvozek je elektronicky stavitelný a vybavený komponenty Öhlins EC. Připojit k motocyklu můžete i váš chytrý telefon pomocí aplikace MV Ride App, snadno tak budete moci sledovat veškeré údaje o vaší jízdě. Cenu zatím výrobce nezveřejnil a také není ještě dán termín, kdy půjde tenhle krasavec do prodeje.



Login Přihlásit Registrace ›

Reklama