Indian Riders Fest 2024: Back In Time
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Kove 800X Rally: s plně nastavitelným podvozkem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Šampionát MotoE vede po Portimau Mattia Casadei
Šampionát elektrických motocyklů má za sebou úvodní závodní víkend sezóny 2024. A úvod byl hodně divoký, když do cíle prvního závodu dojelo pouze 13 jezdců.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 25.3.
- Zařazeno v:
Vše co se týká MotoE v roce 2024
Nyní je na světě oficiální startovní listina MotoE na sezónu 2024: Také letos bude o titul bodovat 18 jezdců a jezdkyň MotoE o titul mistra světa. Motocykly jsou stejné jako vloni, devět zúčastněných týmů bude používat stroje Ducati V21L.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 14.2.
- Zařazeno v:
Chaz Davies pojede Moto E
Po sezóně 2021 ukončil Chaz Davies svou úspěšnou kariéru v MS-Superbike. Potom už pracoval na svých dvou dalších projektech, závodil v MS-Endurance a jako Riding-Coach, 2024 se ovšem objeví v šampionátu Moto E.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 5.2.
- Zařazeno v:
Plní se i startovní rošt MotoE
Postupně se plní i startovní rošt kubatury elektrických motocyklů, tedy MotoE. Podívejme se společně na jednotlivé týmy a jejich jezdce, kteří pojedou mistrovství světa MotoE 2024.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 15.12.2023
- Zařazeno v:
MS MotoE 2024: 16 závodů s 18 jezdci
Mistrovství světa MotoE se pojede v roce 2024 podruhé v historii a závodit se bude v rámci osmi závodech Grand Prix v Evropě. Do 2023 se jezdil pouze MotoE World Cup - od roku 2019.
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: 10.10.2023
- Zařazeno v:
Mattia Casadei mistrem světa MotoE
V předposledním závodě sezóny MS-MotoE v Misanu se prosadil lídr šampionátu Mattia Casadei a stal se tak předčasně prvním historickým mistrem světa s motocykly MotoE. Jeho největší konkurent Jordi Torres dostal trest za předčasný start «double long lap»-Penalty a tak z předpokládaného boje o titul nakonec nic nebylo.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 12.9.2023
- Zařazeno v:
Vítězný double Casadeie
Na Red Bull Ringu pochopitelně závodili i jezdci s jednotnými motocykly E-Ducati V21L, vítězného doublu se dočkal Mattia Casadei. V sobotu mu ale vše ulehčil Matteo Ferrari, který havaroval z první pozice tři zatáčky před cílem závodu.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 21.8.2023
- Zařazeno v:
Šampionát MotoE pokračoval v Silverstone
Šampionát elektrických motocyklů pokračoval poprvé v historii i ve Velké Británii v rámci «Monster Energy British Grand Prix» a to na okruhu Silverstone. Jen připomínám, že letos se poprvé tento šampionát jede oficiálně jako mistrovství světa a to na jednotných motocyklech Ducati.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 7.8.2023
- Zařazeno v:
Ferrari dominoval na Assenu v MotoE
V šampionátu motocyklů poháněných elektrikou je za námi přesně polovina sezóny, když je odjeto 8 ze 16 plánovaných závodů. Na okruhu Dutch TT v Assenu vyhrál úvodní závod suverénním způsobem Matteo Ferrari z týmu Felo Gresini.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 27.6.2023
- Zařazeno v:
- ← Novější články
- 1
- 2
- 3
- ...
- 15
- Starší články →