Reklama

Suzuki V-Strom 1050 a 1050XT 2020: s lepší výbavou Hlavní obrázek k článku: Suzuki V-Strom 1050 a 1050XT 2020: s lepší výbavou

Suzuki pozměnila svůj model V-Strom avšak jedná se spíše o kosmetické záležitosti, ale aby vám to nebylo zas až tolik líto, dodala vám k tomu lepší výbavu. Na výběr budete mít jak standardní verzi, tak dobrodružnější XT.

Japonský výrobce sice u svého stávajícího kapalinou chlazeného dvouválcového motoru o zdvihovém objemu 1037 ccm na zvýšení objemu nezapracoval, motor však pár úpravami prošel, aby splnil normu Euro5, a tak vám přece jenom nabídne novou řídící jednotku, upravený výfuk s katalyzátorem, nové vačky a také elektronický plyn. To vám zajistilo o sedm koníků větší výkon oproti předchozímu modelu. Nový V-Strom tak bude mít výkon 107 koní nastupujících v 8500 1/min a kroutící moment 100 Nm dosahuje svého vrcholu v 6000 1/min.

1 Suzuki V-Strom 1050 (1)1 Suzuki V-Strom 1050 (13)1 Suzuki V-Strom 1050 (16)

Ve standardní nabídce bude mít V-Strom 1050 také tempomat, tři přednastavené jízdní režimy, pomocný asistent pro rozjezd v kopcích a také třístupňovou kontrolu trakce s přidaným režimem Offroad. Obuto bude na litých kolech. Verze XT k tomu ještě získá tempomat, šestiosou řídící jednotku, dvoustupňové náklonové ABS nebo kontrolu zamezení zvedání zadního kola při brzdném manévru při jízdě z kopce. Kola bude mít vyplétaná.

1 Suzuki V-Strom 1050 (11)1 Suzuki V-Strom 1050 (2)1 Suzuki V-Strom 1050 (15)

Do výbavy dostane V-Strom nový LCD displej, vedle nějž je nově umístěná USB zásuvka. Základní verze má rovněž nová řídítka a stupačky. XT navíc komfortnější sedlo s nastavitelnou výškou v rozmezí 850 až 870 mm a nastavitelný je také plexi štít v rozmezí 50 mm. Do výbavy rovněž dostanete kryty rukojetí, kryt motoru, centrální stojan, lepší zpětná zrcátka a směrovky s technologií LED.

1 Suzuki V-Strom 1050 (12)1 Suzuki V-Strom 1050 (4)1 Suzuki V-Strom 1050 (14)

Podvozek, rám, brzdný systém, tlumící jednotky i 20litrová palivová nádrž zůstaly beze změny. Zajímavá je však hmotnost nového modelu, ten je totiž ve standardní verzi 236 kilogramů, tedy o 4 kilogramy více než míval a ve verzi XT váží dokonce 247 kilogramů a tady je rozdíl celých 14 kilogramů oproti původnímu modelu. Cena základní verze by měl být zhruba 260 tisíc korun. Na výběr budete mít mezi černou, šedo-černou a bílo-černou variantou. Verze XT pak bude stát 290 tisíc korun, nabízet se bude ve žluté, černé a v oranžovo-bílé barvě.

1 Suzuki V-Strom 1050 (5)1 Suzuki V-Strom 1050 (6)1 Suzuki V-Strom 1050 (7)1 Suzuki V-Strom 1050 (8)1 Suzuki V-Strom 1050 (9)1 Suzuki V-Strom 1050 (3)1 Suzuki V-Strom 1050 (10)



Login Přihlásit Registrace ›

Reklama