Reklama

KTM 250 EXC TPI a 300 EXC TPI: s elektronickým vstřikováním paliva Hlavní obrázek k článku: KTM 250 EXC TPI a 300 EXC TPI: s elektronickým vstřikováním paliva

KTM konečně oficiálně představila svoje dvoutaktní endura, které jsou jako vůbec první vybaveny elektronickým vstřikováním paliva. Dobrá zpráva pro ty z vás, kteří na nich rádi závodíte, nebudete už muset přetryskovávat a míchat benzín s olejem při tankování.

Nově vyvinutý systém elektronického vstřikování má název Transfer Port Injection (TPI), odtud tedy vychází ona záhadná zkratka za názvem jednotlivých modelů. Palivo se dostává do přepouštěcího kanálu pomocí jednoho páru vstřikovačů. Dle samotného výrobce by to mělo mít uhlazenější průběh výkonu a také nižší emise a spotřebu paliva.

1 KTM 250 300 EXC TPI motor11 KTM 250 300 EXC TPI motor2

Kromě nového vstřikování dostaly oba modely také novou řídící jednotku motoru ECU, válec, olejové čerpadlo, airbox a palivovou nádrž, která byla předělána právě kvůli celému systému vstřikování. Motor je usazen v rámu z chrommolybdenových trubek. Samozřejmostí je elektrický startér, hydraulická spojka, brzdy od firmy Brembo, odpružení dodalo WP a pro snížení hmotnosti je off-road vybaven lehkou Li-Ionovou baterií. Oba modely by se měly dostat do prodeje začátkem června.

KTM 250 EXC TPI
1 KTM 250 EXC TPI11 KTM 250 EXC TPI2

KTM 300 EXC TPI
1 KTM 300 EXC TPI51 KTM 300 EXC TPI61 KTM 300 EXC TPI71 KTM 300 EXC TPI11 KTM 300 EXC TPI31 KTM 300 EXC TPI4



Login Přihlásit Registrace ›