Kymco MXU 700i - čtyřkolový pracovník
- Publikovno: 12.5.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Kymco uvádí na český trh svou novou vlajkovou loď v prémiovém segmentu pracovních čtyřkolek s názvem MXU 700i.
Tímto reaguje výrobce na stále stoupající poptávku po výkonných, plně vybavených vozidlech nejen pro pracovní nasazení, ale i volnočasové aktivity. Vývěsní štít celé modelové řady čtyřkolek byl představen s kompletně přepracovaným podvozkem, karosérií a nově vyvinutým motorem, čtyřtaktní jednoválec o objemu 700 ccm s elektronickým vstřikováním paliva, který podává maximální výkon 35 kW (48 koní) při 6.500 otáčkách za minutu (otevřená verze) a umožňuje mu maximální rychlost 96 km/h. Tento nárůst výkonu oproti dosavadním verzím o objemu 500 ccm se markantně odráží i ve zcela nové optice MXU 700i.
Rozhodně se vyplatila změna po designové stránce, nápadná agresívní maska s velkou mřížkou chladiče, ostré hrany, chromované linky a výrazné úzké přední světlomety s LED denním svícením ve tvaru diamantu evokuje vzhled amerických trucků. Impozantní vzhled je dále podpořen hliníkovými koly v černé barvě s obutými pneumatikami Maxxis a lesklé probarvené plasty v černém a zeleném provedení. Také podvozek této vlajkové lodě si s ničím nezadá. Robustní ocelový rám unese velké zatížení, a spolu s jeho seřiditelnými prvky odpružení na nezávisle uložených kolech a skvěle dávkovatelnými brzdami, se cítí v terénu jako doma.
Dále byl zvětšen rozchod pro dosažení větší stability ve vysokých rychlostech, aniž by utrpěla agilita řízení jak na silnici tak v terénu. Na silnici se pak projeví kromě impozantního zrychlení také vliv na zadní nápravě zabudovaného příčného stabilizátoru a komfortně naladěné tlumiče. Je zde znát, že se vývojáři při práci na novém modelu MXU nezabývali jen důležitými skupinami, ale kladli důraz i na detaily. To ukazuje například nový ovladač na připojování předního pohonu a uzávěrky difenciálu vpravo na řídítkách, který lze pohodlně ovládat i v zablácených rukavicích nebo nově umístěné táhlo parkovací brzdy. Ani komfort zde nepřijde zkrátka - sedačka s opěrkou pro spolujezdce je příjemně polstrovaná a umožňuje spolu směrem k jezdci nakloněným řidítkům uvolněnou a aktivní jízdní pozici. Takto lze v klidu absolvovat i dlouhé etapy.
Do výbavy dostal MXU 700i bezestupňový variátor, připojitelný přední pohon s uzávěrkou, redukční převodovka, nezávislé zavěšení kol vpředu i vzadu (zde včetně příčného stabilizátoru), motorovou brzdu, stabilní nosiče zavazadel vpředu i vzadu, centrální LCD kokpit s ukazatelem rychlosti, teploty motoru, stavu pohonu 4x4 atd. A samozřejmě zde nekončíme, Kymco nabízí klasicky další dlouhý seznam značkového příslušenství počínaje značkovým navijákem přes kryty rukojetí, uzamykatelným víčkem nádrže, praktickým ochranným předním a zadním rámem. Stroje značky Kymco jsou známe svým výborným poměrem cena/výkon. Model MXU 700i pořídíte za cenu 199.990 Kč.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 12.5.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Test MotoGP v Misanu
- včera - Ducati Diavel V4 RS a Multistrada V4 RS 2026: absolutní vášeň
- včera - Hlavní změny pro Moto2 a Moto3 podle nových pravidel Liberty
- 14.9. - Marquez a Bezzecchi jak z jiného světa
- 14.9. - Moto2 kořistí lokalmatadora Viettiho, 18. Salač
- 14.9. - V Misanu vyhrál lídr šampionátu Rueda
Další z rubriky
- včera - Ducati Diavel V4 RS a Multistrada V4 RS 2026: absolutní vášeň
- 11.9. - Kawasaki Versys 650 2026: v nových barvách
- 9.9. - Montesa Cota 4RT 301RR, Cota 4RT 260R a 4Ride: novinky v trialovém světě
- 3.9. - BMW Motorrad Vision CE: bez helmy a bez starostí
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje