Harley-Davidson Softail Standard 2020: stylový bobber
- Publikovno: 25.2.2020
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Nový model Harley-Davidson Softail Standard v klasické černé barvě Vivid Black doplněné zářícími chromy a leštěnými povrchy je povedeným ztělesněním představy, jak by měl vypadat ten pravý Harley.
Kontrast černých a zářících komponentů dává motocyklu výraz, který je minimalistický a současně klasický. Softail Standard je nabízen v jediném barevném provedení, černé Vivid Black, a vyráží na silnice s jednomístným sedlem odhalujícím krátký zadní blatník. Štíhlý profil ve stylu bobber s výrazným charakterem, dynamickými vlastnostmi rámu a razantním zátahem pohonné jednotky Milwaukee-Eight V-Twin.
Palivová nádrž o objemu 13,3 litru nechává dokonale odhalený motor a rám a zároveň přitahuje pozornost k centrální části motocyklu díky temně lakovanému motoru Milwaukee-Eight 107 s leštěnými kryty primáru, ventilů a zapalování. Žebrování hlav válců není zvýrazněné frézováním. Motor nechává ještě víc vyniknout středový prvek, kulatý kryt vzduchového filtru. Výfuk Shotgun s uspořádáním 2-2 s chromovanými kryty a tlumiči perfektně ladí s dlouhým a nízkým profilem motocyklu.
Pohonná jednotka Milwaukee-Eight 107 V-Twin nabízí výkon a klasický zvuk a projev motorů Harley-Davidson. Systém s dvojitou vyvažovací hřídelí eliminuje primární vibrace při volnoběžných otáčkách a zvyšuje pohodlí jezdce. Čtyřventilové hlavy válců se zajišťují vysokou kapacitu přívodu vzduchu, moderní konstrukce, duální snímače klepání a cílené chlazení dovolují pracovat s kompresním poměrem 10,0:1 a dosahovat silný točivý moment i výkon.
Ocelové ráfky klasických vyplétaných kol (19 palců vpředu a 16 palců vzadu) dostaly díky pochromování zářivou podobu. Při pohledu zepředu zaujmou lakované protektory přední vidlice, leštěné trojité úchyty, leštěný nástavec řídítek a chromované těleso světlometu a směrovky, které také kontrastují s černým tónem Vivid Black. S řídítky „mini-ape“ má jezdec na motocyklu Softail Standard agresivní a zároveň pohodlnou jízdní pozici. Kompaktní elektronický přístrojový budík s digitálním zobrazením na nástavci řídítek ponechává přední část čistou a elegantní.
Podvozek je spolehlivým základem modelu Softail Standard. Ocelový rám je optimalizovaný z hlediska pevnosti a lehké konstrukce. Pevně uchycený motor ještě zvyšuje pevnost rámu. Kyvná vidlice podvozku je navržená tak, aby zaručovala dostatečnou pevnost pro dynamickou jízdu, ale současně zachovávala klasický vzhled hardtailového rámu. Zadní odpružení typu monoshock ponechává tlumič s vinutou pružinou a emulzní technologií skrytý pod sedlem. Předpětí odpružení lze snadno seřídit po sejmutí sedla, takže lze nastavit jízdní vlastnosti přesně podle váhy jezdce. Přední odpružení s dvojitým průtokovým ventilem zlepšuje odezvu řízení, obratnost a brzdný účinek. Kotoučová přední a zadní brzda jsou zárukou spolehlivé reakce brzd. Model je rovněž vybavený systémem ABS.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 25.2.2020
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Aleix Espargaro obhajuje Somkiata Chantru
- 30.6. - Závody MotoE v Assenu vyhráli Mantovani a Zaccone
- 29.6. - Marc Marquez vyhrál Dutch TT
- 29.6. - První brazilské vítězství v Moto2; Salač out
- 29.6. - Vítězem Moto3 byl prohlášen lídr šampionátu Rueda
- 28.6. - Sprint Race: Marc Marquez před bratrem Alexem
Další z rubriky
- 19.6. - Vespa Officina 8: modely Primavera a GTV v nové edici
- 10.6. - Harley-Davidson Fat Boy Gray Ghost: limitovaná edice
- 28.5. - Yamaha Tricity 125: v novém kabátu
- 26.5. - BMW Concept RR: budoucnost superbiku řady RR
- 19.5. - Triumph Speed Triple 1200 RX 2026: limitovaná edice
- 14.5. - Yamaha Tracer 7 a Tracer 7 GT 2026: zážitkové cestování