Reklama

Harley-Davidson Breakout CVO Hlavní obrázek k článku: Harley-Davidson Breakout CVO

Tenhle „harlej“ je plný stylu, a tak zvědavým pohledům neunikne při projížďce během dne ani při jízdě po nočním bulváru. Breakout CVO je zkrátka modelem ve speciální úpravě a s komponenty, které nejsou pro ostatní motocykly americké značky dostupné.

Dlouhý a pekelně nízko položený motocykl je vybaven zadní pneumatikou o šířce 240mm. Vizuálně vše vyrovnávají masivní vidlice a osekané blatníky, zatímco konzole nádrže a dragstarové řídítka zaručují nízký profil motocyklu.

Stejně jako jeho loňský předchůdce, drží i tento Breakout dokonale hladké linie a pozornost svádí na motor a kola. Černý a chromovaný motor vizuálně vystupuje ze středové části motocyklu a pro maximální zdůraznění pneumatik byly osekány blatníky. Kola Gasser jsou inspirované klasikou 60. a 70. let. Každé kolo má deset půlkulatých paprsků a každý druhý paprsek má mechanicky obroušený černý lak. Olejová hliníková nádrž je také v černém lesklém provedení, stejně jako vidlice, brzdové kotouče, koncovky výfuku a řídítka.

Zajímavostí je také umístění tachometru na držák nově zakřivených dragstarových řídítek nebo černý kožený proužek a chromovaný kryt na palivové nádrži o objemu devatenácti litrů. Sedlo spolujezdce se dá velice jednoduše ručně odmontovat a odhalit tak zadní blatník a užít si sólo jízdu. Samotné sedlo je umístěno pohých 660 milimetrů nad zemí. Podvozek novinky využívá zadního odpružení tlumiči, které jsou montovány na rámu horizontálně a jsou tak šikovně ukryty. Breakout, jehož základní cena je na českém trhu nemalých 24 000 eur, standardně disponuje systémem ABS a je k dodání ve třech barvách Vivid Black, Big Blue Pearl a Ember Red Sunglo

Harley-Davidson Breakout CVO pohání dvouválcový motor Twin Cam 103 o obsahu 1690 ccm. Objemný agregát je vybaven elektronickým sekvenčním vstřikováním paliva, automatickou kompresí a je spojen s šestistupňovou převodovkou.

fxsbse fxsbse-3fxsbse fxsbse-4fxsbse fxsbse-5fxsbse fxsbse-6



Login Přihlásit Registrace ›