Harley-Davidson Breakout CVO
- Publikovno: 25.3.2013
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Tenhle „harlej“ je plný stylu, a tak zvědavým pohledům neunikne při projížďce během dne ani při jízdě po nočním bulváru. Breakout CVO je zkrátka modelem ve speciální úpravě a s komponenty, které nejsou pro ostatní motocykly americké značky dostupné.
Dlouhý a pekelně nízko položený motocykl je vybaven zadní pneumatikou o šířce 240mm. Vizuálně vše vyrovnávají masivní vidlice a osekané blatníky, zatímco konzole nádrže a dragstarové řídítka zaručují nízký profil motocyklu.
Stejně jako jeho loňský předchůdce, drží i tento Breakout dokonale hladké linie a pozornost svádí na motor a kola. Černý a chromovaný motor vizuálně vystupuje ze středové části motocyklu a pro maximální zdůraznění pneumatik byly osekány blatníky. Kola Gasser jsou inspirované klasikou 60. a 70. let. Každé kolo má deset půlkulatých paprsků a každý druhý paprsek má mechanicky obroušený černý lak. Olejová hliníková nádrž je také v černém lesklém provedení, stejně jako vidlice, brzdové kotouče, koncovky výfuku a řídítka.
Zajímavostí je také umístění tachometru na držák nově zakřivených dragstarových řídítek nebo černý kožený proužek a chromovaný kryt na palivové nádrži o objemu devatenácti litrů. Sedlo spolujezdce se dá velice jednoduše ručně odmontovat a odhalit tak zadní blatník a užít si sólo jízdu. Samotné sedlo je umístěno pohých 660 milimetrů nad zemí. Podvozek novinky využívá zadního odpružení tlumiči, které jsou montovány na rámu horizontálně a jsou tak šikovně ukryty. Breakout, jehož základní cena je na českém trhu nemalých 24 000 eur, standardně disponuje systémem ABS a je k dodání ve třech barvách Vivid Black, Big Blue Pearl a Ember Red Sunglo
Harley-Davidson Breakout CVO pohání dvouválcový motor Twin Cam 103 o obsahu 1690 ccm. Objemný agregát je vybaven elektronickým sekvenčním vstřikováním paliva, automatickou kompresí a je spojen s šestistupňovou převodovkou.
- Přidat komentář 2
- Publikováno: 25.3.2013
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Záchranné laso pro Filipa Salače
- včera - GP Portugalska: Všechno je připraveno pro Pedra Acostu
- včera - V Moto2 je rozdíl mezi lídrem a druhým pouhých 9 bodů
- 4.11. - Grand Prix se vrací do Evropy
- 4.11. - Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada
- 3.11. - Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP?
Další z rubriky
- 29.10. - Triumph Bonneville Bobber 2026: s větší palivovou nádrží
- 27.10. - Ducati Monster 2026: s dvouválcovým motorem V2
- 22.10. - Triumph Scrambler 900 2026: s podvozkem Showa
- 21.10. - Kawasaki Z650 S: s vylepšenou elektronikou
- 17.10. - Yamaha Tracer 7 a Tracer 7 GT 2026: s automatickou převodovkou
- 13.10. - Honda CB1000F 2026: nekapotované retro





