Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Indian Riders Fest 2024: Back In Time
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Kove 800X Rally: s plně nastavitelným podvozkem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
WorldSBK: Rea už je mistrem, Smrž stále bez bodu
22 závodních jízd z 26 celkově už je odjeto, mistra světa známe už nějaký ten pátek. kdo ale bude letošním více-mistrem a zda konečně bude bodovat Kuba Smrž, rozhodne možná už nyní argentinský závod, nebo možná až finále v Kataru.
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: 10.10.2018
- Zařazeno v:
Paddock WorldSBK- a WorldSSP odletěl do neznáma
Ještě začátkem září to vypadalo na okruhu Circuito San Juan Villicum takto, ale 500 dělníků pracovalo nepřetržitě 24 hodin denně (ve třech 8 hodinových směnách), aby se ve dnech 13./14. října mohl na tomto okruhu v provincii San Juan konat «Motul Argentinian Round».
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 9.10.2018
- Zařazeno v:
News z MS-Superbike
Samozřejmě, že současná situace na startovním roštu MS-Superbike vzhledem k sezóně 2019 není na první pohled vůbec optimistická, přesto jsem názoru, že rozhodnutí DWO (Dorna World Organisation) třeba o zrušení kubatury STK 1000 je správné.
- čtěte dále »
- 9 Přidejte komentář
- Publikováno: 5.10.2018
- Zařazeno v:
Jordi Torres ukončil své závodění v WorldSBK
Změny ve startovním poli MS-Superbike před posledními dvěma závodními víkendy - 4 jízdami - neberou konce. Po týmech Tripple-M-Honda - ve středu - a Pedercini Kawasaki - dnes - oznámila změnu jezdce i stáj MV Agusta.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 4.10.2018
- Zařazeno v:
Pedercini se rozešel s Hernandezem, šanci dostane Ruiu
Týmový šéf Lucio Pedercini zrušil smlouvu s Yonnym Hernandezem na rok 2019. Ten se totiž nezúčastnil posledního závodního víkendu v Magny Cours. Ostatně vztahy mezi týmovým bossem a pilotem už byly dlouho napjaté.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 4.10.2018
- Zařazeno v:
Konec jedné éry: Aprilia končí v MS-Superbike
Končí jedna ze slavných kapitol v historii MS-Superbike, když motocykl Aprilia RSV4 už neuvidíme na startovním roštu tohoto šampionátu v sezóně 2019. Dosavadní tým Shaun Muir Racing z ekonomických důvodů přechází k BMW.
- čtěte dále »
- 8 Přidejte komentář
- Publikováno: 4.10.2018
- Zařazeno v:
Florian Marino místo PJ Jacobsena
Těsně před koncem sezóny MS-Superbike 2018 dochází k jedné nečekané změně v jezdeckém poli tohoto šampionátu. Ze satelitního týmu Honda Triple-M odchází Američan Patrick Jacobsen a místo něho pojede v Argentině a v Kataru Francouz Florian Marino.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.10.2018
- Zařazeno v:
WorldSBK 2019: Tým SMR pojede s motocykly BMW
Tým Shauna Muira (Shaun Muir Racing), startující letos v šampionátu MS-Superbike jako Milwaukee Aprilia, se prakticky vrací do roku 2016, kdy tato stáj závodila s motocykly BMW - tehdy byli jezdci Karel Abraham a Josh Brookes. Nyní ale nastala úplně jiná situace...
- čtěte dále »
- 2 Přidejte komentář
- Publikováno: 3.10.2018
- Zařazeno v:
Ani Yamaha Melandriho nechce!
Poslední šance na zisk kvalitního místa na startovním roštu MS-Superbike 2019 pro Marca Melandriho zhasla v okamžiku, když i Yamaha mu «zabouchla dveře»! Jednalo se o třetí tovární motocykl Yamaha v novém týmu GRT. Yamaha-GRT je stáj okolo bývalého pilota Grand Prix Mirko Giansantiho.
- čtěte dále »
- 4 Přidejte komentář
- Publikováno: 1.10.2018
- Zařazeno v: