Nejnovější články
- včera - Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol.
- včera - Aleix Espargaro s wild card v Jerezu
- 17.4. - WorldSBK se vrací do Mostu! Na co se mohou fanoušci letos těšit?
- 16.4. - Na Masarykův okruh najely frézy, začala klíčová fáze rekonstrukce
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 15.4. - Případ Vinales: Drama tlaku v pneumatikách - další díl
Další z rubriky
- 17.4. - WorldSBK se vrací do Mostu! Na co se mohou fanoušci letos těšit?
- 13.4. - Locatelli nečekaným nedělním vítězem v Assenu
- 13.4. - Toprak vyhrál mokrý Superpole-Sprint Race
- 12.4. - Bulega vyhrál a zvýšil svůj náskok v šampionátu
- 12.4. - Assen: Superpole vyhrál a PP získal Sam Lowes
- 11.4. - Mezi Superbike zatím vévodí Bulega s Ducati
Jirko a vieme čo treba na Slováči modernizovať?
Reagovat →Nevím, pokusím se zjistit.
Reagovat →Doufám že těch tratí bude aspon 15 a že nebudou dlouhé přestávky.
Reagovat →Jak překvapivé :-)
Reagovat →Slováč je parádní okruh, za mě určitě zábavnější než Brno, ale ... sposuta zatáček má už dost hrbolatý asfalt (typl bych daň za závody kamionů) a zázemí v padocku je takové, řekněme skromnější. Ale světové závodění tam určitě patří.
Reagovat →Most by se měl jet 25. května pak misano 15 června
Reagovat →Ještě smazat ten Balaton Park, to se spíše pojede na Kymi Ringu
Reagovat →KymiRing je stejně drahý jako zámořský závod a to si malé týmy Superbiků a Supersportů nemohou finančně dovolit. Proto třeba skončila i Moskva.
Reagovat →Tak když už se jede do Austrálie, vše ostatní je pro týmy blíž. Problém je v logistice, chtělo by to okruh blízko termínu Austrálie, ale Sepang má dlouhodobě zájem o endurance, Malajsie a Japonsko dávají přednost asijského mistrovství a Argentina s Brazílií mají ekonomické problémy....
Reagovat →Kdyby vypadla Austrálie, tedy poslední zámořský závod ztratilo by wsbk statut WorldSBK tedy mistrovství světa. Stále doufám že se kalendář rozšíří jako v motogp a že nebudou tak dlouhé pauzy protože letos to byla tragédie.
Reagovat →Celková úprava okolí, dle šéfa marketingu Ing. Petera Peczeho. Aby to nebyla stavba, ale vše hotovo. Ovšem 2026 by to mělo být vše OK.
Reagovat →