Nejnovější články
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
- 29.11. - Papež František přijal «Pecco» Bagnaiu
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
Jirko a vieme čo treba na Slováči modernizovať?
Reagovat →Nevím, pokusím se zjistit.
Reagovat →Doufám že těch tratí bude aspon 15 a že nebudou dlouhé přestávky.
Reagovat →Jak překvapivé :-)
Reagovat →Slováč je parádní okruh, za mě určitě zábavnější než Brno, ale ... sposuta zatáček má už dost hrbolatý asfalt (typl bych daň za závody kamionů) a zázemí v padocku je takové, řekněme skromnější. Ale světové závodění tam určitě patří.
Reagovat →Most by se měl jet 25. května pak misano 15 června
Reagovat →Ještě smazat ten Balaton Park, to se spíše pojede na Kymi Ringu
Reagovat →KymiRing je stejně drahý jako zámořský závod a to si malé týmy Superbiků a Supersportů nemohou finančně dovolit. Proto třeba skončila i Moskva.
Reagovat →Tak když už se jede do Austrálie, vše ostatní je pro týmy blíž. Problém je v logistice, chtělo by to okruh blízko termínu Austrálie, ale Sepang má dlouhodobě zájem o endurance, Malajsie a Japonsko dávají přednost asijského mistrovství a Argentina s Brazílií mají ekonomické problémy....
Reagovat →Kdyby vypadla Austrálie, tedy poslední zámořský závod ztratilo by wsbk statut WorldSBK tedy mistrovství světa. Stále doufám že se kalendář rozšíří jako v motogp a že nebudou tak dlouhé pauzy protože letos to byla tragédie.
Reagovat →Celková úprava okolí, dle šéfa marketingu Ing. Petera Peczeho. Aby to nebyla stavba, ale vše hotovo. Ovšem 2026 by to mělo být vše OK.
Reagovat →