Když 90% fanoušků čekalo příchod satelitního týmu Suzuki a rozšíření na 26 jezdců, ale místo toho odejde jejich továrna.. To mi hlava nebere, každopádně doufám v co nejvyšší postih za porušení platné smlouvy. Výmluvy na finance jsou jen výmluvy, titulem Mira museli získat víc než za celou jejich existenci… S takovou tam budeme mít za 5 let 10 Ducati, 6 Hond a 4 Yamahy, protože KTM - Aprillia by si taky mohly odejit, kdykoliv se jim zachce…
Tak 26 jezdců je nereálné, Dorna už jasně řekla dávno, že grid bude max o 24 jezdců.
Spíš jde o to, že MotoGP je pro fabriku nákladné odvětví, to je nevýdělečné pro každou fabriku, účastní se skrz čest, značku atd. Merecedes ve F1 vyhrál milion titulů a taky jsem slyšel že prostě už nemají co dokazovat, tak se můžou stáhnout. Takže Suza, pokud se stáhne, tak z důvodu rostoucích nákladů, jak čtu na FB. Zdar.
Tak odejít může kdokoliv a kdykoliv. MOTOGP se díky Dorně dostala na finanční strop možností i těch nejbohatších. Pokud se nic nezmění v chamtivosti této organizace a nebo se vše nevrátí pod FIM, reálně budou mizet další. I od Hondy prosáklo, že kdyby vypadl hlavní sponzor továrního týmu, musela by zvažovat způsob dalšího angažmá v MOTOGP a zřejmě i proto masivně věnuje podporu týmu ve WSBK. Problém bude ten finanční strop únosnosti.
MotoGP by mělo být takové,aby se výrobci rvali o možnost účasti a okruhy se rvaly o možnost GP pořádat. Tribuny mají být plné fanoušků, nikoliv velbloudů, televizní společnosti by se měly prát o vysílací práva.
Pokud se někdo rozhodne odejít, měl by mít možnost vystoupit beztrestně, protože pokud z takového postupu vyplyne likvidační pokuta, případný zájemce o závodění v GP si to nejspíše odpustí.
Jakkoliv mne hrozící odchod Suzuki mrzí, pokud se toho kolotoče účastnit nechtějí.....
Když 90% fanoušků čekalo příchod satelitního týmu Suzuki a rozšíření na 26 jezdců, ale místo toho odejde jejich továrna.. To mi hlava nebere, každopádně doufám v co nejvyšší postih za porušení platné smlouvy. Výmluvy na finance jsou jen výmluvy, titulem Mira museli získat víc než za celou jejich existenci… S takovou tam budeme mít za 5 let 10 Ducati, 6 Hond a 4 Yamahy, protože KTM - Aprillia by si taky mohly odejit, kdykoliv se jim zachce…
Reagovat →Máš pravdu, je to vrazení kudly do zad, náhodou vyhráli titul a už na to kašlou. Prý mají jet World superbike
Reagovat →Tak 26 jezdců je nereálné, Dorna už jasně řekla dávno, že grid bude max o 24 jezdců. Spíš jde o to, že MotoGP je pro fabriku nákladné odvětví, to je nevýdělečné pro každou fabriku, účastní se skrz čest, značku atd. Merecedes ve F1 vyhrál milion titulů a taky jsem slyšel že prostě už nemají co dokazovat, tak se můžou stáhnout. Takže Suza, pokud se stáhne, tak z důvodu rostoucích nákladů, jak čtu na FB. Zdar.
Reagovat →Tak odejít může kdokoliv a kdykoliv. MOTOGP se díky Dorně dostala na finanční strop možností i těch nejbohatších. Pokud se nic nezmění v chamtivosti této organizace a nebo se vše nevrátí pod FIM, reálně budou mizet další. I od Hondy prosáklo, že kdyby vypadl hlavní sponzor továrního týmu, musela by zvažovat způsob dalšího angažmá v MOTOGP a zřejmě i proto masivně věnuje podporu týmu ve WSBK. Problém bude ten finanční strop únosnosti.
Reagovat →MotoGP by mělo být takové,aby se výrobci rvali o možnost účasti a okruhy se rvaly o možnost GP pořádat. Tribuny mají být plné fanoušků, nikoliv velbloudů, televizní společnosti by se měly prát o vysílací práva. Pokud se někdo rozhodne odejít, měl by mít možnost vystoupit beztrestně, protože pokud z takového postupu vyplyne likvidační pokuta, případný zájemce o závodění v GP si to nejspíše odpustí. Jakkoliv mne hrozící odchod Suzuki mrzí, pokud se toho kolotoče účastnit nechtějí.....
Reagovat →