Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
Velký tělem, malý srdcem, i tak by se dal nazvat test cestovního endura 450MT. Ovšem dvouválcové srdce bijící pod pohodlným sedlem je zábavným společníkem a skvěle ladí s malým endurem, se kterým bez potíží zvládnete i lehký výlet mimo asfaltové silnice. Pořídit si jej mohou také majitelé řidičského oprávnění skupiny A2.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 9.8.
- Zařazeno v:
Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
Velký tělem, malý srdcem, i tak by se dal nazvat test cestovního endura 450MT. Ovšem dvouválcové srdce bijící pod pohodlným sedlem je zábavným společníkem a skvěle ladí s malým endurem, se kterým bez potíží zvládnete i lehký výlet mimo asfaltové silnice. Pořídit si jej mohou také majitelé řidičského oprávnění skupiny A2.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 9.8.
- Zařazeno v:
BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
Velký tělem, malý srdcem, i tak by se dal nazvat test cestovního endura 450MT. Ovšem dvouválcové srdce bijící pod pohodlným sedlem je zábavným společníkem a skvěle ladí s malým endurem, se kterým bez potíží zvládnete i lehký výlet mimo asfaltové silnice. Pořídit si jej mohou také majitelé řidičského oprávnění skupiny A2.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 9.8.
- Zařazeno v:
Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
Velký tělem, malý srdcem, i tak by se dal nazvat test cestovního endura 450MT. Ovšem dvouválcové srdce bijící pod pohodlným sedlem je zábavným společníkem a skvěle ladí s malým endurem, se kterým bez potíží zvládnete i lehký výlet mimo asfaltové silnice. Pořídit si jej mohou také majitelé řidičského oprávnění skupiny A2.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 9.8.
- Zařazeno v:
MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
Velký tělem, malý srdcem, i tak by se dal nazvat test cestovního endura 450MT. Ovšem dvouválcové srdce bijící pod pohodlným sedlem je zábavným společníkem a skvěle ladí s malým endurem, se kterým bez potíží zvládnete i lehký výlet mimo asfaltové silnice. Pořídit si jej mohou také majitelé řidičského oprávnění skupiny A2.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 9.8.
- Zařazeno v:
Test Harley-Davidson Street Glide: dárek ke čtyřicátinám
Velký tělem, malý srdcem, i tak by se dal nazvat test cestovního endura 450MT. Ovšem dvouválcové srdce bijící pod pohodlným sedlem je zábavným společníkem a skvěle ladí s malým endurem, se kterým bez potíží zvládnete i lehký výlet mimo asfaltové silnice. Pořídit si jej mohou také majitelé řidičského oprávnění skupiny A2.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 9.8.
- Zařazeno v:
Test Honda EM1 e: malý městský elektroskútr
Velký tělem, malý srdcem, i tak by se dal nazvat test cestovního endura 450MT. Ovšem dvouválcové srdce bijící pod pohodlným sedlem je zábavným společníkem a skvěle ladí s malým endurem, se kterým bez potíží zvládnete i lehký výlet mimo asfaltové silnice. Pořídit si jej mohou také majitelé řidičského oprávnění skupiny A2.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 9.8.
- Zařazeno v:
Test CFMOTO 450MT: malý dobrodruh
Velký tělem, malý srdcem, i tak by se dal nazvat test cestovního endura 450MT. Ovšem dvouválcové srdce bijící pod pohodlným sedlem je zábavným společníkem a skvěle ladí s malým endurem, se kterým bez potíží zvládnete i lehký výlet mimo asfaltové silnice. Pořídit si jej mohou také majitelé řidičského oprávnění skupiny A2.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 9.8.
- Zařazeno v:
Moto3: V pátek nejrychlejší Binder, 28. Kornfeil
Tovární jezdec KTM Brad Binder, který je lídrem Moto3 se 47 body náskoku na Jorge Navarra, nechal kompletní konkurenci i ve druhém tréninku daleko za sebou. Zrychlil na 1:37,070 min – tedy o 0,9 sec rychleji než v FP1. Nedařilo se našemu Kornfeilovi, ten sice rovněž dokázal zrychlit, ale stačilo to pouze na 28. místo.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 12.8.2016
- Zařazeno v:
Moto2 záležitostí zkušeného Lüthiho
Zkušený Švýcar Thomas Lüthi dominoval úvodnímu dni tréninku kubatury Moto2. Druhý skončil Španěl Alex Rins a třetí lídr šampionátu a úřadující mistr světa Johann Zarco z Francie.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 12.8.2016
- Zařazeno v:
V úvodu MotoGP nejrychlejší Viňales, crash Pedrosy
Jelikož musel být první trénink MotoGP 12 minut před koncem přerušen kvůli crashi Daniho Pedrosy, tak se vlastně potom začínalo na nové trati úplně od nuly.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 12.8.2016
- Zařazeno v:
Prvnímu tréninku Moto3 vévodil Binder, 34. Kornfeil
V úplném konci zahajovacího tréninku při comebacku GP Rakouska po 19 letech dokázal lídr šampionátu Brad Binder pořádně zrychlit a zajel čas 1:37,902 min, takže byl o 0,584 sec rychlejší než Joan Mir na P2.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 12.8.2016
- Zařazeno v:
Guy Martin dosáhl s Triumphem rekordní rychlosti 441 km/h!
Známý motocyklový závodník se tak stal nejrychlejším jezdcem anglické stáje Triumph a překonal tak rekord starý 46 let.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 12.8.2016
- Zařazeno v:
GP Rakouska: Fakta a zajímavosti z Moto2
V celkovém pořadí je po letní přestávce na čele kubatury Moto2 úřadující mistr světa Johann Zarco z týmu Ajo s náskokem 25 bodů před Alexem Rinsem a o 30 bodů před Samem Lowesem. Čtvrtý je Tom Lüthi a Top-6 kompletují Takaaki Nakagami a Jonas Folger.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 12.8.2016
- Zařazeno v:
Moto3 GP Rakouska: Opět italské pódiové žně?
Italští jezdci v Moto3 dokázali získat v první polovině sezóny 2016 přesně tolik pódiových umístění jako za celou sezónu 2015. Zde jsou nejdůležitější fakta před závodem Grand Prix na Spielbergu.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 12.8.2016
- Zařazeno v:
Grand Prix zůstává na Sachsenringu
Konečně vytáhla organizace ADAC z Mnichova „kočku z pytle.“ Německý závod Grand Prix zůstává na dalších pět let v Hohenstein-Ernstthalu.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 11.8.2016
- Zařazeno v:
MotoGP cestuje do nového světa, do Rakouska
Letní přestávka skončila a cirkus zvaný MotoGP se přesunul do Rakouska na Red Bull Ring. Skončí po ní 6 let - 2128 dní - trvající šňůra bez jediného vítězství pro Ducati?
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 11.8.2016
- Zařazeno v: