Peugeot Django EVO 125: francouzská EVOluce
- Publikovno: 27.2.
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Django EVO je kompletně přepracovaný původní model Django z roku 2014. EVO v jejich podání znamená EVOluci, tedy nový futuristický vzhled s charakteristickými znaky předních tesáků na světlometu a drápů na zadním světle. Do výbavy dostanete barevný TFT displej s možností propojit jej s chytrým telefonem.
Skútr Peugeot Django se poprvé představilo světu v roce 2014 jako neo-retro motocykl, který vzdával hold historii značky Peugeot. Při jeho vývoji se inspirovali modelem S55 z roku 1953 s typickými zakulacenými, plynulými a dlouhými liniemi. Od samotného začátku mělo svůj styl, od propracovaných detailů jako jsou přední maska s mřížkou inspirovanou modelem 402 DARL´MAT Special z roku 1937. Nostalgický vizuál učinil z Django vintage model ovšem vybavený moderní technologií.
Rok 2023 je však rokem EVOluce i pro model Django. Značka Peugeot Motocycles kompletně přepracovala tento model v „moderně klasickém“ stylu na Django Evo, které je futuristické, moderní a výkonné. Ponechaly mu charakteristické rysy v podobě LED předních tesáků, LED zadních drápů, hexagonálnímu přednímu světlu, hranatým tvarům a high-end technologiím. Elegantní kapotáž zaujme ty jezdce, kteří hledají vozidlo, které jim umožní vyjádřit svůj unikátní styl při každé jízdě.
Django Evo bude nabízeno ve dvou verzích Active a Allure. Základní verze Active bude poháněná čtyřtaktním vzduchem chlazeným jednoválcem o zdvihovém objemu 124,8 ccm s výkonem 10,6 koní (7,8 kW) a maximálním točivým momentem 9,5 Nm. Na výběr budete mít dvě verze, AC, tedy Active, kde se veškeré informace budou zobrazovat na LCD displeji. Nabízet se bude v jednobarevné kombinaci.
Vybavenější verze Allure, bude poháněna kapalinou chlazeným jednoválcem o zdvihovém objemu 124,8 ccm s výkonem 12,9 koní (9,5 kW) a maximálním točivým momentem 12 Nm. mít barevný TFT displej s možností propojení s telefonem a brzdový systém bude vybaven dvoukanálovým ABS. Na výběr budete mít ze dvou barev s vnitřní stranou kapotáže v jiné barvě než boční a přední díly.
Obě verze budou mít 12palcové kola a praktickou USB zásuvku. Výška sedla je 778 mm a celková hmotnost skútru je 134 kilogramů a to včetně plné sedmilitrové nádrže. Do prodeje by se měly dostat v průběhu prázdnin a cena zatím nebyla stanovena.
Zdroj: Peugeot Motorcycle
- Přidat komentář +
- Publikováno: 27.2.
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Třetí letošní vítězství pro Michaela Dunlopa
- včera - 10. vítězství na TT pro Petera Hickmana
- včera - 120. výročí Harley-Davidson: 22.-25.6.2023 v Budapešti
- 5.6. - Luca Vitali hodnotí své závodění v Misanu místo Königa
- 5.6. - Šampionát IRRC pokračoval ve Schleizu
- 5.6. - Yamaha Ténéré 700 World Rally 2023: výroční edice
Další z rubriky
- 5.6. - Yamaha Ténéré 700 World Rally 2023: výroční edice
- 29.5. - Lexmoto XDV300: terénní skútr pro skupiny A2
- 24.5. - Ducati SuperSport 950 S Stripe Livery: elegantní bílá
- 22.5. - BMW R 18 Roctane: ležérní bagger
- 19.5. - Honda EM1 e: první elektrický skútr
- 17.5. - Yamaha Booster 2023: elektrické kolo a moped