Reklama

Honda SH350i 2022: v nových barvách

Do nové sezóny vjíždí vrcholný model řady Honda SH ve dvou nových atraktivních barvách ve verzi „Sporty Edition“. Do výbavy rovněž dostanete LCD přístrojový panel, USB zásuvku pod sedlem, LED světla, inteligentní klíč Smart Key a systém nastavitelné kontroly trakce.

Model SH patří mezi nejoblíbenější skútry v nabídce výrobce, na výsluní se v Evropě drží již 37 let a může se pochlubit více než milionem prodaných kusů. Svou oblibu si získal zejména pro jeho kvalitní zpracování, spolehlivost a minimální údržbu. Model SH350i je znám svým designem se svalnatými proporcemi s rovnou podlahou, otevřeným rámem, velkým podsedadlovým prostorem a 16palcovými koly vpředu i vzadu.

1 Honda SH350i 2022 (3)1 Honda SH350i 2022 (4)

V roce 2019 byl poprvé vybaven bezpečnostním systémem Honda Selectable Torque Control HSTC, tedy kontrolou trakce a také obdržel bezklíčové ovládání Smart Key. Vloni se z něj stal ještě živelnější skútr, neboť se mu dostalo objemnějšího eSP+ agregátu o zdvihovém objemu 330 ccm a s tím i více koní a točivého momentu, konkrétně výkon 21,6 kW při 7500 ot/min a max. točivý moment 32 Nm při 5250 ot/min.

V příští sezóně k tomu dostane atraktivnější kabát v podobě dvou verzí Sporty Edition, šedá perleťová Pearl Falcon Gray a matná černošedá metalíza Mat Blacky Gray Metallic. Obě provedení jsou vybavena několika dalšími prémiovými prvky, matně šedými koly, spodními prvky vidlice, zadním nosičem a kryty motoru, dále pak červenými švy na sedle, červenými a šedými proužky na kolech či červeným logem Honda v přední části a červeným logem SH na boku.

1 Honda SH350i 2022 (1)1 Honda SH350i 2022 (2)

V nabídce zůstávají i tato barevná provedení: bílá perleťová Pearl Cool White, matná červená metalíza Mat Carnelian Red Metallic, matná stříbrná metalíza Mat Ruthenium Silver Metallic a černá. Přístrojový panel je tvořen LCD displejem. Podvozek tvoří 35 mm teleskopická vidlice a dva zadní tlumiče, kyvná vidlice z litého hliníkem a olejovou vzpěrou pod motorem, která napomáhá k lepší ovladatelnosti a také více pohlcuje rázy při přejezdech nerovností. Pohotovostní hmotnost dosahuje 174 kg. Dvoukanálový systém ABS je spojen s jedním 256mm kotoučem vpředu a s jedním 256mm kotoučem vzadu.

Zdroj: Honda Europe



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama