Komentáře k článku Triumph Tiger 800 2018: na silnici nebo do terénu? zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Na čele YART Yamaha
- včera - Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu
- včera - Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu.
- 17.4. - MČR Flat Track: 20. dubna 2024 plochodrážní stadion ve Slaném
- 17.4. - Harley on Tour 2024: vyzkoušejte nové modely
- 17.4. - Pre Assen - na čele jsou Bulega, Montella a Mahendra
Další z rubriky
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 15.3. - Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
- 13.3. - CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
- 8.3. - Indian FTR 2024: v nových barvách
Zdravím, tyto stroje mají pár vlastností které opravdu stojí za vyzdvihnutí. Prvořadě je to těžiště které je tam kde má být a se strojem se perfektně pracuje při všech operacích. Váha podobná jako u 650cm což je prostě výborná věc i pro poměr výkonu k hmotnosti. Výkon 95 koní je skoro 1x tolik oproti 650 a to dělá stroj opravdu hodně živý. Podvozek funguje víceméně na jedničku i na tuzemském tankodromu a dá se komfortně projet téměř kdekoliv. Práce s motorem je pak radost sama včetně parádního zvuku koncovky AROW. Není to tedy vůbec dobrá motorka ani chvalitebná, ale přímo výborná skoro tak, že jí není co vytknout dle tedy zkušeností s verzí XCA. Triumph se hodně snažil a nikde nešetřil. Díky mu za skvělý stroj vyrobený na starém kontinentu.
Reagovat →