Komentáře k článku Test Suzuki GSX 1250 FA: převlečený bandita zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- včera - 21 z 24 jezdců šampionátu MS-Supersport je už jasných
- včera - KTM 1390 Super Duke R: peklo na zemi
- včera - Oliver König nepojede 2024 šampionát WorldSBK
- včera - Nový německo-český tým v WSSP
- 29.11. - Oficiální provizorní startovní listiny MotoGP 2024
- 29.11. - Royal Enfield Shotgun 650: dvouválcový cruiser
Další z rubriky
- 27.10. - Test Ducati Diavel V4: ďáblovo pokušení
- 20.10. - Test Indian FTR 1200 R Carbon: nezkrotný Američan
- 13.10. - Test Ducati Multistrada V4 Rally: cestou necestou
- 6.10. - Test CFMOTO 800MT Explore: all inclusive nabídka
- 29.9. - Test CFMOTO 450SR a 450NK: s kapotáží nebo bez?
- 22.9. - Test Honda Kenny Alabama: dámská kožená bunda
Zdravím, mám takový pocit že v článku nesedí technické údaje,116KW určitě tento motor nemá a 117N.m může mít,jen ale s trochou poladění-stačí jiný výfuk.
Reagovat →Dobrý den ,musím reagovat ten motor opravdu nemá takový krouták ani výkon,mam tuhle motorku jede slušně a spotřeba je do 6 ve dvou a nalozený se třemi kufry.
Reagovat →tak to rád slyším, právě jsem si pořídil tento stroj a už se těším na cestování na něm. jezdil jsem 4 roky na Suzuki GSF 600S a viděly jsme třeba Řecko, Estonsko atd 3 kufry válec tankvak a Já 100Kg tak očekávám že ta váha pro takovou motorku bude brnkačka i ta spotřeba na dálkovou. Přeji hodně šťastných kilometrů a kolama dolů ...
Reagovat →a jaký máte padáky ??? d2mac@seznam.cz viděl jsem že je to docela problém, že tolik takových motorek tady nejezdí ... Děkuji
Reagovat →Mám ji několik měsíců... Motor úžasnej tahoun!Jede fakt parádně! Sedlo je nepohodlné!Už po cca 100km nevím, jak si sednout (na tom se shodne hodně majitelů!Třeba si zvyknu)! Místa je dost i pro dva, užitečné zatížení parádní, spotřeba v pohodě a ergonomie dobrá... V dané cenové relaci(ojetiny se pohybují velmi nízko) prakticky nemá konkurenci! Pro mě se jedná o praktický, dostupný, plnotučný motocykl s krásným elegantním designem inspirovaným křivkami legendární GSX-R!
Reagovat →Komentář jsem psal v roce 2019 (ne 2017, jak je u komentu uvedeno!)
Reagovat →