Komentáře k článku Test Suzuki GSX 1250 FA: převlečený bandita zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - V týmu Liqui Moly Dynavolt Intact GP pojede 2025 Guido Pini místo Suzukiho
- včera - V pondělí začne předprodej vstupenek na Grand Prix České republiky 2025
- včera - MS Side se pojede 2025 opět i v České republice
- 12.12. - Testovací tým KTM MotoGP testuje v Jerezu
- 12.12. - Honda EV Fun a EV Urban: koncepty elektrických motocylů
- 11.12. - Šampionát IRRC 2025 se pojede v srpnu opět v Hořicích
Další z rubriky
- 6.12. - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- 25.10. - Test Harley-Davidson Street Glide: dárek ke čtyřicátinám
- 26.8. - Test Honda EM1 e: malý městský elektroskútr
- 9.8. - Test CFMOTO 450MT: malý dobrodruh
- 26.7. - Test Harley-Davidson Low Rider ST: basa tvrdí muziku
- 19.7. - Test Ducati Hypermotard 698 MONO: nejvýkonnější jednoválec
Zdravím, mám takový pocit že v článku nesedí technické údaje,116KW určitě tento motor nemá a 117N.m může mít,jen ale s trochou poladění-stačí jiný výfuk.
Reagovat →Dobrý den ,musím reagovat ten motor opravdu nemá takový krouták ani výkon,mam tuhle motorku jede slušně a spotřeba je do 6 ve dvou a nalozený se třemi kufry.
Reagovat →tak to rád slyším, právě jsem si pořídil tento stroj a už se těším na cestování na něm. jezdil jsem 4 roky na Suzuki GSF 600S a viděly jsme třeba Řecko, Estonsko atd 3 kufry válec tankvak a Já 100Kg tak očekávám že ta váha pro takovou motorku bude brnkačka i ta spotřeba na dálkovou. Přeji hodně šťastných kilometrů a kolama dolů ...
Reagovat →a jaký máte padáky ??? d2mac@seznam.cz viděl jsem že je to docela problém, že tolik takových motorek tady nejezdí ... Děkuji
Reagovat →Mám ji několik měsíců... Motor úžasnej tahoun!Jede fakt parádně! Sedlo je nepohodlné!Už po cca 100km nevím, jak si sednout (na tom se shodne hodně majitelů!Třeba si zvyknu)! Místa je dost i pro dva, užitečné zatížení parádní, spotřeba v pohodě a ergonomie dobrá... V dané cenové relaci(ojetiny se pohybují velmi nízko) prakticky nemá konkurenci! Pro mě se jedná o praktický, dostupný, plnotučný motocykl s krásným elegantním designem inspirovaným křivkami legendární GSX-R!
Reagovat →Komentář jsem psal v roce 2019 (ne 2017, jak je u komentu uvedeno!)
Reagovat →