Kawasaki Versys 650 2022: s kontrolou trakce
- Publikovno: 2.12.2021
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Versys 650 patří již několik let mezi nejoblíbenější modely japonského výrobce. Své zákazníky si našel nejen kvůli ergonomii, ale zejména pro jeho řadový dvouválec, který je srdcem tohoto endura.
Kawasaki dlouho zvažovala jakým směrem posunout model Versys, aby neublížili jeho popularitě a veškeré modernizace byly zákazníky pozitivně přijaty. Rozhodli se jít cestou přibližování se k litrovému Versysu, zaměřili se na jízdní komfort a ponechali mu to, co je léty prověřené a funkční, bez ohledu na to jestli jedete sám nebo ve dvou.
Model 2022 tak stále bude mít podvozek s dlouhými zdvihy 150 mm u přední USD stavitelné vidle a 145 mm pro zadní tlumič, sedmnáctipalcová kola a poháněn bude kapalinou chlazeným paralelním dvouválcem o zdvihovém objemu 649 ccm. Výkon 67 koní (49 kW) při 8500 ot/min zůstává nezměněn, stejně tak možnost pořídit si tento motocykl se sníženým výkonem 35 kW pro majitele řidičských oprávnění skupiny A2
Na výběr budete mít různě vybavené varianty modelu, pojmenované Urban, Tourer, Tourer Plus a Grand Tourer. Samozřejmostí je také široká škála příslušenství, kterými si můžete tyto verze ještě dovybavit. Nejatraktivnějším příslušenstvím budou s motocyklem barevně sjednocené kufry. V nabídce budou tři barevné varianty, černá metalíza, stříbrno-černá metalíza a zeleno-černá metalíza.
Nový model Versysu 650 má přepracovanou horní kapotáž a je vybaven novým, ve čtyřech polohách stavitelným větrným štítkem. Zvládnete to nastavit jednou rukou ze sedla motocyklu. Pod štítkem se ukrývá nový barevný TFT displej, bezdrátově propojitelný s vaším chytrým telefonem. Pomocí aplikace Kawasaki Rideology můžete sledovat mnoho funkcí motocyklu, ale také využívat navigaci. Praktickým pomocníkem je také USB port. Všechna světla jsou již vybavena technologií LED. Z elektronických asistentů tu k ABS přibude i dvoustupňová kontrola trakce.
Zdroj: Kawasaki
- Přidat komentář +
- Publikováno: 2.12.2021
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- 5.12. - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl