Moto Guzzi V7 III 2017: Special, Racer, Stone a Anniversary
- Publikovno: 19.11.2016
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Moto Guzzi bude příští rok slavit 50. výročí a na jeho počest představila vylepšený model V7 III.
Vzduchem chlazený dvouválec o obsahu 744 ccm se dočkal vylepšení, která mu zvýšila jeho výkon z původních 46,9 koní na 52 k při 6200 1/min. K tomu mu napomohla výměna klikové hřídele, hlavy, válců a pístů a zcela nový systém mazání s přídavnými mazacími tryskami. Poladěný byl i výfukový systém, aby splňoval emisní normu Euro4 a alternátor se dočkal nového krytu. Převodovka zůstala šestistupňová, pouze se upravil první a šestý převodový stupeň.
Motor je usazen v ocelovém rámu, který má zesílenou přední část a lehce se tím také pozměnila geometrie motocyklu, což by vám mělo zaručit dynamičtější průjezdy zatáčkami, ovšem s lepší stabilitou a ovladatelností motocyklu. Na zadku je namontován nový pár tlumičů Kayaba, u kterých lze nastavit předpětí a přizpůsobit tak motocykl vašim potřebám.
Stupačky u třetí generace V7 byly přemístěny dolů a více dopředu a rovněž nové sedlo je o 20 mm níže, tedy ve výšce 770 mm. Inspiraci hledali v Moto Guzzi V7 Sport z roku 1971 a tak je palivové víčko v horní rovině s nádrží, jako je tomu u tohoto skoro padesátiletého veterána. Celkově jsou tvary V7 III více uhlazenější a kulatější, nová zpětná zrcátka jsou o 40 mm širší a rovněž nové směrovky dodávají motocyklu větší nádech retro stroje.
Ovšem to, že se jedná o nový stroj, vás ujistí elektronické systémy, kterými je novinka vybavena. Budete tu mít ABS nebo dvoustupňovou kontrolu trakce. Třetí generace V7 bude dostupná ve čtyřech verzích, klasické Special se spoustou doplňků z chromu, Racer se stupačkami vzadu a s lepšími zadními tlumiči, temné Stone, kde černá barva hraje prim a drátěná kola nahrazují hliníková a limitované výroční edici Anniversary, které bude vyrobeno pouze 750 kusů a každý z nich na sobě ponese svoje výrobní číslo. Bude mít také speciální hnědé kožené sedlo, chromovanou nádrž se zlatými logy a s uzávěrem vyrobeným z hliníku.
Test Moto Guzzi V7 druhé generace si můžete přečíst zde.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 19.11.2016
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- 5.12. - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl