Reklama

Moto Guzzi 1200 Sport 4V Special Edition: specialitka k výročí

U příležitosti výročí devadesáti let od založení, nadělil italský výrobce Moto Guzzi svým zákazníkům exkluzivní model 1200 Sport 4V Special Edition v líbivé barevné kombinaci Corsa.

Současný model Sport vychází z motocyklu s označením Breva 1200, ale nyní má výrazně sportovnější charakter. Vděčí za to především nejnovějšímu motoru quattrovalvole s mohutným točivým momentem a velkou chutí po otáčkách. Přední vidlice dostala větší rozsah nastavení a tužší pružiny pro agresivnější styl jízdy. Malý větrný štít speciální edice je nejen stylový, ale i účinný. Sportovnější charakter ve stylu Café Racer umocňuje odnímatelný kryt sedla spolujezdce a dvoubarevné lakování s bílými plochami napodobujícími umístění startovních čísel.

Rovná, ale níže položená řidítka poskytují sportovnější ergonomii a také intuitivní vedení v zatáčkách. Celý stroj navíc oplývá výrazně odlehčeným a celkově vyváženějším charakterem. O dostatečnou míru bezpečnosti se starají kvalitní brzdiče značky Brembo, variabilně doplněné vypínatelným systémem ABS od stejného dodavatele.

Poslední generace velkého čtyřventilového motoru s obsahem zvětšeným na 1151 ccm poskytuje silný zátah v celém rozsahu otáček a to bez nadměrných vibrací. Výkon motoru je přenášen na zadní kolo pomocí kardanového hřídele zcela integrované uvnitř jednostranné kyvné vidlice doplněné o reakční tyč - patentovaný systém CA.R.C. (Cardano Reactivo). Objemná nádrž pojme 23 litrů paliva a díky úspornému motoru tak zajišťuje dojezd přes 350 kilometrů.

Přehledná přístrojová deska kombinuje klasické kruhové budíky s velkým mutifunkčním displejem, který poskytuje informace o teplotě vzduchu, dvou denních počítadel s výpočtem okamžité i průměrné spotřeby a mnoho dalších hodnot. Displej navíc umožňuje regulovat intenzitu podsvícení a nabízí volbu jednoho z pěti světových jazyků. Výhodou příbuznosti s velkou Brevou je možnost použít většinu shodného příslušenství a přetvořit tak verzi Sport na cestovně sportovní motocykl pro dlouhé cesty. Na českém trhu se italská novinka prodává za cenu 299 900 Kč, verze s ABS je o patnáct tisícovek dražší.

Technické údaje

Motor vzduchem chlazený 4-taktní 4-ventilový dvouválec V90° s objemem 1.151 ccm 6-stupňová samostatná převodovka oddělená suchou spojkou pohon zadního kola pomocí kardanové hřídele CA.R.C.

Maximální výkon 78 kW (106 k) při 7.000 ot/min

Maximální točivý moment 106 N.m při 6.800 ot/min

Startování elektrický startér

Brzdy přední: 2 kotouče ø 320 mm, 4-pístkový třmen zadní: 1 kotouč ø 282 mm, 2-pístkový třmen Ráfky - lité 3-paprskové z lehkých slitin přední: 3,00„ x 17“ zadní: 5,50„ x 17“

Pneumatiky - bezdušové přední: 120/70 ZR 17 zadní: 180/55 ZR 17

Palivová nádrž 23 litrů (rezerva 4 litry)



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama