Reklama

Yamaha 2015: už teď s novými bahňáky

Úspěchy jezdců na strojích tří ladiček v šampionátech EMX85 a EMX125 mluví jasnou řečí. I možná proto Yamaha přispěchala s novinkami modelového ročníku 2015.

Japonská značka slaví se svými motokrosovými speciály úspěchy téměř na všech frontách. Kromě zmíněných tříd EMX85 a EMX125 je to podobné i v nové třídě EMX300, kde Yamaha vybojovala několik vítězství. Model YZ250 se pak stále těší veliké oblibě u hobby jezdců a své pevné místo má ve světě FMX. A tady jsou změny motokrosových strojů pro následující rok.

YZ85
Stejně jako větší sestřičky, také YZ85 dostala jinou grafiku a plasty. Lehké změny zaznamenal osvědčený kapalinou chlazený dvoutaktní motor. Úpravy se dotkly hlavy válce, a časování sání i výfuku, což by mělo přispět k vyššímu a hlavně lépe použitelnému výkonu. Juniorům by měla jít na ruku také nová lehčeji ovladatelná spojka s možností vlastního nastavení.

YZ125 a YZ250
Pětadváca se nyní podobá mnohem více čtyřtaktním modelům. Je to tím, že dostala stejně tvarované plasty a kompletně novou grafiku. Kromě designových inovací se změnilo pérování, které je nyní stejné jako u čtyřtaktní dvěpade, ovšem s „dvoutaktním“ nastavením. Na předku je USD vidlice o průměru 48mm a na zadku přepáčko Motocross.

YZF250 a YZF450
Zde byl zásadní modelový rok 2014, a tak s rokem 2015 nic zásadního nepřišlo. Došlo pouze na drobné změny, jako je úprava vstřikování a zapalování pro plynulejší výkon nebo plynovou rukojeť pro lepší dávkování výkonu. O něco lehčí by měl být přístup ke vzduchovému filtru, díky novým rychloupínákům.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama