Komentáře k článku KTM 1090 Adventure a 1090 Adventure R 2017: pohodlná jízda zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- včera - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- včera - Začalo letošní MS-Side
- včera - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
- 23.4. - Oliver König pojede IDM s Ducati
- 22.4. - Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024
Další z rubriky
- 19.4. - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 15.3. - Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
- 13.3. - CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
Mám KTM 1050 (2015) a jsem spokojen. Jen mám pocit, že motor je uměle uškrcen na 95 koní čistě kvůli normě na možnost licence A2 (37 koní) a motor má na víc. Nový model KTM přejmenovaný z 1050 na 1090, ale pořád s motorem o objemu 1050 cm3 to dokazuje. Nyní je otevřený s výkonem 125 koní a pro verzi A2 škrcen na 37 koní z 95 koní (stejně jako verze 1050 z 2015). Tak začínám pátrat, zda jde u verze 1050 z roku 2015 zvýšit výkon z tehdejších 95 koní na současných 125 koní. Teoreticky by to mělo jít.
Reagovat →