BMW C 400 X a C 400 GT 2025: náklonové ABS a kontrola trakce

BMW své dva prémiové skútry C 400 X a GT vybavila náklonovým ABS a pokročilejší kontrolou trakce, aby byly ještě více bezpečnější, zejména při pomalé jízdě v náklonu. Oběma skútrům se také zvětšil úložný prostor pod sedlem, a to až o 12 litrů.

Yamaha R9: supersport s tříválcovým motorem

Poté, co Yamaha oznámila, že model R1 bude pouze okruhovou záležitostí, citelně jim v nabídce chyběl silný supersport, se kterým by se dalo vyjet i do běžného provozu. Nikdo však nečekal, že jej tak brzy nahradí řadový tříválec usazený v nejlehčím hliníkovém rámu Deltabox. Model R9 má ostře řezané rysy s aerodynamickými křidélky.

KTM 1390: novinkou je automatické řazení AMT

KTM oficiálně představila automatické řazení, které si budete moci pořídit do všech modelů poháněných vidlicovým dvouválcem o zdvihovém objemu 1390 ccm. Budete si moci zvolit mezi automatickým nebo manuálním řazení a k tomu vám automat nabídne i hodně zajímavých funkcí.

Honda NT1100 2025: s elektronickým podvozkem

Cestovní model Honda NT1100 bude mít v příštím roce ostřejší siluetu, nový denní světla s integrovanými směrovkami a také vyšší výkon a točivý moment. Elektronický podvozek Showa-EERA posouvá její jízdní vlastnosti o úroveň dál.

Piaggio MP3 310: tříkolový skútr

Piaggio představilo lehčí a obratnější verzi svého tříkolového skútru MP3 se zcela novým motorem o zdvihovém objemu 310 ccm. Stejně jako jeho silnější sourozenci MP3 400 a 530, má sportovní tvary, vybrat si můžete mezi dvěma verzemi a můžete jej řídit s řidičským oprávněním skupiny B.

Test Honda EM1 e: malý městský elektroskútr

Malé elektrické skútry EM1 e: se v nabídce japonského výrobce objevily v letošním roce. Lehký a obratný skútr si mohou pořídit už čerstvě patnáctiletí držitelé řidičského oprávnění skupiny AM. Honda navíc jeho prodej podpořila velmi atraktivní cenou. Po pražských ulicích jsme jej prohnali i my.

Test CFMOTO 450MT: malý dobrodruh

Velký tělem, malý srdcem, i tak by se dal nazvat test cestovního endura 450MT. Ovšem dvouválcové srdce bijící pod pohodlným sedlem je zábavným společníkem a skvěle ladí s malým endurem, se kterým bez potíží zvládnete i lehký výlet mimo asfaltové silnice. Pořídit si jej mohou také majitelé řidičského oprávnění skupiny A2.

Test Harley-Davidson Low Rider ST: basa tvrdí muziku

Low Rider ST, tohle je starý dobrý Harley-Davidson jak si ho pamatuju před dvaceti lety. Silný svalnatý stroj, mohutný krouťák, hutný zvuk z koncovky výfuku a jednosedadlo jako bonus k tomu. Svalnatej potetovanej týpek, co ho bude sedlat, nepotřebuje nikoho vozit za sebou, je drsnej, ničeho se nebojí a jakékoliv zákazy nebo příkazy, poslouchat nebude.


Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama