Reklama

Otevřená zpověď Erika Buella

Po nedávném krachu firmy EBR se na veřejnost dostalo vyjádření adresované všem fanouškům značky. Erik to nehodlá zabalit a naznačuje plány do budoucna.

Na sociální síti Facebook píše Erik Buell, že je potřeba se momentálně dostat zpět na trať a dívat se dopředu. „Spolehněte se na mé veškeré úsilí, že naleznu nový způsob, jak se dostat zpět do hry. Prioritou bude investice, která bude prvotně podporovat dealery a zákazníky.“ Zhruba tedy to, co většina lidí předpokládala, že byl největší problém a důvod krachu stávající značky EBR.

Velké plány, které byly firmou od začátku svého založení prezentovány veřejnosti s neskrývanou hrdostí a poznamenejme i úspěchy, na závodních kolbištích, které se později dostavily, nemohou sami o sobě zajistit dostatečný servis pro obyčejného zákazníka, který si hodlá pořídit závoďák a má v plánu jej servisovat. I když u ceny motocyklu přesahující půl milionu korun je těžké se bavit o obyčejném zákazníkovi. V každém případě, šlo o nepříliš dobře zajištěnou dealerskou síť a zázemí pro zákazníky.

„Děkuji všem za emaily, za podporu na veřejných sítích a jakýkoli výraz uznání, který jste projevili. Od chvíle kdy společnost Erik Buell Racing ukončila svůj provoz, jsem obdržel nespočet projevů podpory. Momentálně já i mí blízcí prožíváme těžké chvíle a vaše podpora pro nás v těchto dnech hrozně znamená. A to jak pro mě tak pro tým EBR, který odvedl v posledních letech úžasnou a tvrdou práci. Byla to neuvěřitelná jízda, mám pocit, že šlo o nejdelší kvalifikační úsek v historii. A pak, když už jsme věděli, že jsme schopni dosáhnout rekordu, jsme to zahodily v poslední zatáčce.“ Jak uvádí Erik, je čas se tedy dostat zpět do sedla a dívat se dopředu.

EBR se prostřednictvím Erika dále vyjádřilo, že se snažili dělat příliš mnoho věcí a očekávali úspěch ve všem a to okamžitě. Finanční prostředky ubývaly, až došlo na nejhorší. To však nesnižuje úspěchy, neboť Erik pozvedl sportování amerických strojů na lepší úroveň. Jejich 1190RS, 1190 RX a 1190 SX se ukázali jako konkurenceschopné. Zatímco nová spolupráce s MotoCorp a jejich značkou Hero dovolila Erikovy nakouknout do velkosériové výroby. Motocykly jako Hero HX 250 R, Leap, SimplEcity, iON a mnoho dalších, které jsou ve fázi konceptu naučily Erika novým věcem a ponesou i jeho rukopis.

„Děkujeme všem za podporu, zůstaňte i dále naladěni. Nedokáži předpovídat budoucnost, ale věřím, že to nejlepší ještě přijde.“ uzavírá svoji zpověď Erik Buell.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama