Návrat legendární Hondy CBR600F
- Publikovno: 21.12.2010
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Před třiadvaceti lety, byla poprvé představena první generace modelu Honda CBR600F. Od příští sezóny se ovšem opět navrátí z pohřebiště japonské značky a obohatí tak stávající jednostopé portfolio
Tentokrát však novinka vznikala zcela opačným způsobem, než bylo dříve u japonské značky zvykem. Místo tradičního přizpůsobení modelu CBR600RR na civilizovanější formu, se Honda vydala cestou okapotování malého Horneta. S tímto modelem má totiž společný podvozek s možností nastavitelnosti i řadový čtyřválec v hliníkovém rámu, který je vyladěn na výkon rovných 100 koní a 64 N.m točivého momentu.
V nabídce nechybí ani volitelný brzdový systém C-ABS, který lze poznat podle podle předních třípístkových třmenů. V základním provedení se do kotoučů zakusují pouze dvoupístkové třmeny dvoupístky. Varianta F bude pro rok 2011 v prodeji ve třech barevných variantách. Mezi největší konkurenci určitě patří Yamaha XJ6 Diversion F sázející na komfort, nebo Kawasaki ER-6f, která ale nabízí odlišnou konfiguraci motoru a výraznější design.
A nakonec ještě jedna poznámka k videu. To je potřeba brát s rezervou, protože Honda rozjela novou techniku kampaně. Takže i když se může zdát video reálné, jedná se o „pouhou“ animaci, byť je mistrovská.
Technická data
Motor: Kapalinou chlazený čtyřválec, 16 ventilů, rozvod DOHC Objem: 599 ccm Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm Kompresní poměr: 12: 1 Výkon: 75 kW/ 12 000 1/min Točivý moment: 64 N.m/ 10 500 1/min Převodovka: šestistupňová Sekundární převod: řetěz Vstřikování paliva : PGM-FI
Rozměry (d x š x v): 2150 x 740 x 1150 mm Rozvor: 1437 mm Výška sedadla: 800 mm Světlá výška: 135 mm
Odpružení Přední vidlice:plně nastavitelná USD HMAS, průměr 41 mm Vzadu:plně nastavitelný tlumič Monoshock
Kola Přední ráfek: 17 x 3.5' Zadní ráfek: 17 x 5.5' Přední pneu: 120/70-ZR17 Zadní pneu: 180/55-ZR17
Brzdy Přední: dva kotouče o průměru 296 mm s dvoupístkovými (* třípístkovými) třmeny, (*ABS) Zadní: jeden kotouč o průměru 240 mm s jednopístkovým třmenem
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 21.12.2010
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- dnes - Začalo letošní MS-Side
- dnes - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
- včera - Oliver König pojede IDM s Ducati
- 22.4. - Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024
- 21.4. - 24 hodin Le Mans: Vítězství Suzuki
Další z rubriky
- 19.4. - Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus
- 25.3. - Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
- 21.3. - Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
- 18.3. - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 15.3. - Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
- 13.3. - CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly