Reklama

MV Agusta F4 RC: porno na dvou kolech! Hlavní obrázek k článku: MV Agusta F4 RC: porno na dvou kolech!

Italský výrobce oficiálně představil model F4 RC. K prodeji bude pouze 250 kusů tohoto jedinečného stroje.

Limitovaný počet však zřejmě nebude jedinou bariérou, neboť i cenovka bude mimo finanční možnosti normálního smrtelníka. Jedná se v podstatě o závodní stroj, který je homologován pro silniční provoz. Takže věci jako světla, držák registrační značky, blinkry, ale i zadní stupačky pro spolujezdce tu najdete také.

Vzhledem k ceně bychom očekávali elektronické odpružení, ovšem to neznamená, že by tlumení bylo nekvalitní. Obzvlášť, jedná-li se o výrobce Öhlins a jejich výrobek NIX30 s hydraulickým nastavením komprese na levé straně a s nastavením odskoku na straně pravé. Vzadu je pak znovu švédské péro TTX 36 rovněž s ručním nastavením komprese a to vše skvěle doplňuje tlumič řízení Öhlins. Nechybí ani osmistupňová kontrola trakce, závodní ABS s kontrolou zdvihání zadního kola, nebo elektronický quickshifter.

Ráfky jsou z lehké slitiny a byly vyrobeny výhradně pro tento model. Dokonce i baterie, lehká lithiová, je speciálně navržena pro tento kus. RC dostalo také rychlořazení a mimo to pak očekávejte Termignoni výfukový systém z titanu a uhlíkových vláken. Tento doplňkový díl je součástí racing sady, která z vašeho stroje udělá hotovou raketu na dvou kolech.

Závodní sada obsahuje mimo výfuku, novou řídící jednotku, zadní krytku spolujezdcova sedla z karbonu, rychlouzavíratelné víčko nádrže a eloxované krytky děr po odstranění zpětných zrcátek. Hmotnost stroje pak klesne o dalších 6 kilogramů, což společně s ušetřenými sedmi kilogramy již v základu oproti předchozímu modelu F4 RR, dělá dohromady skvělých 13 kilogramů. Konečná hmotnost tak může být 177 kilo suché váhy.

Technické údaje

Motor: DOHC čtyřtaktní kapalinou chlazený čtyřválec, 16 ventilů. Elektronické vstřikování. Systém řízení motoru MVICS. Vrtání a zdvih 79 x 50,9 mm, zdvihový objem 998 ccm, kompresní poměr 13,4:1. Největší výkon 158 kW (212 koní) při 13 600 1/min, maximální otáčky 13 700 1/min., největší točivý moment 115 N.m při 9300 1/min. Nejvyšší rychlost 297,6 km/h. U omezené verze je největší výkon 73 kW (100 koní) při 9000 1/min, max. otáčky 10 500 1/min., největší točivý moment 85 N.m při 6 000 1/min. Nejvyšší rychlost 249 km/h.

Pohoné ústrojí: sekundární převod řetězem, mechanicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.

Podvozek: páteřový rám z oceli a hliníku, přední vidlice USD Öhlins NIX30 o průměru 43mm, zdvih 124 mm, zadní odpružení Öhlins TTX36 s nastavitelným předpětím, zdvih 120 mm. Přední brzda Brembo GP dvoukotoučová čtyřpístková 320 mm, zadní brzda Nissin kotoučová jednopístková 210 mm. Kola hliníková 17", pneumatika vpředu 120/70 ZR 17 a vzadu 200/55 ZR 17, Celková délka 2115 mm, šířka 750 mm, rozvor 1430 mm, výška sedla nad zemí 830 mm, suchá hmotnost 175/183 kg, objem palivové nádrže 17 litrů. ABS systém Bosch 9 Plus s režimem Race a RLM. Tlumič řízení Öhlins lineární teleskopický. Nastavitelné stupačky jezdce.

Cena: 46 000 USD

MV Agusta F4RC _G100743@MV Agusta F4RC _G100747@MV Agusta F4RC _G202290MV Agusta F4RC _G202404MV Agusta F4RC _G202471MV Agusta F4RC _G202583MV Agusta F4RC _G202602MV Agusta F4RC _G202636MV Agusta F4RC _G202898MV Agusta F4RC _G203037MV Agusta F4RC _G203060_SnapseedMV Agusta F4RC _G203109MV Agusta F4RC _G203197MV Agusta F4RC _G203314MV Agusta F4RC _G203342



Login Přihlásit Registrace ›