Reklama

MV Agusta F3 AGO: italská limitka

Italská továrna z Varese bude produkovat zase jeden výjimečný stroj. Model F3 AGO oslavuje legendárního jezdce Giacomo Agostiniho a bude vyroben v počtu pouhých 300 exemplářů.

Tenhle motocykl snadno poznáte podle tradiční italské trikolóry doplněné zlatou linkou a číslem 1 na karbonovém předním blatníku. Všechny tyto prvky totiž evokují radostný svět závodění a atmosféry na tratích, kde se zrodila legendární značka MV Agusta. Model F3 800 AGO je také oslavou jednoho vůbec z nejúspěšnějších okruhových jezdců, který získal neuvěřitelných patnáct titulů mistra světa.

Technicky je limitovaná série shodná se standardním modelem řady F3. Celkem 2060 mm dlouhý, 725 mm široký a 805 mm vysoký motocykl pohání jej řadový dvanáctiventilový tříválec o výkonu 148 koní, který slibuje vzhledem k nízké pohotovostní hmotnosti italského supesportu (pouhých 171 kg) nadprůměrné jízdní výkony. Udávaná nejvyšší rychlost je totiž necelých 270 km/h. Díky tuhému rámu, podvozku doplněným kvalitními pružícími elemety, dobře dimenzovaným brzdám a elektronickým asistentům lze výkonový potenciál stroje využít i mimo okruh. Budete ale muset namontovat zrcátka, zobrazený stroj je nemá.

To co ale naproti svým běžnějším kolegům má navíc, je především vlastnoručně podepsaná nádrž od Agostiniho, výrobní štítek s označením čísla z limitovaného třísetkusového množství, zlatě lakované kované ráfky, které ušetří celé 2 kilogramy ve srovnání s těmi standardně montovanými, a další výjimečné detaily, jenž jsou patrné z přiložených fotografií. Pokud tedy máte vážný zájem pak vězte, že tahle originální MV Agusta F3 800 AGO bude v prodeji od začátku května za cenu 23 990 eur.

Technické údaje

Motor: řadový, kapalinou chlazený tříválec. Rozvod DOHC. Vrtání a zdvih: 79 x 54,3 mm , zdvihový objem 798 ccm, kompresní poměr 13,3: 1. Největší výkon 109 kW (148 koní) při 13 000 1/min. Největší točivý moment 88 N.m při 10 600 1/min, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.

Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.

Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek, plně nastavitelná vidlice upside-down Marzocchi, průměr nosníků 43 mm, zdvih 125 mm, vzadu jednoramenná kyvná vidlice s centrální pružící a tlumicí jednotkou Progressive Sachs, zdvih 123 mm. Brzdy Brembo kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 320 mm se čtyřpístkovým radiálně uloženým třmenem, vzadu jednoduchá ventilovaná o průměru 220 mm s dvoupístkovým třmenem. Systém ABS Bosch 9 Plus se závodním módem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 190/55 ZR 17 vzadu. Výška sedla nad zemí 805 mm, suchá hmotnost 171 kg, Rozvor 1380 mm, objem palivové nádrže 16,5 litrů.

Cena bez DPH: 23 990 eur

F3 800 AGO F3 800 AGO_GAF3 800 AGO F3 800 AGO22F3 800 AGO F3 800 AGO24F3 800 AGO F3 800 AGO20F3 800 AGO F3 800 AGO05F3 800 AGO F3 800 AGO06F3 800 AGO F3 800 AGO08F3 800 AGO F3 800 AGO10F3 800 AGO F3 800 AGO13F3 800 AGO F3 800 AGO14F3 800 AGO F3 800 AGO15F3 800 AGO F3 800 AGO16F3 800 AGO F3 800 AGO17F3 800 AGO F3 800 AGO18F3 800 AGO F3 800 AGO19F3 800 AGO F3 800 AGO01F3 800 AGO F3 800 AGO02F3 800 AGO F3 800 AGO03F3 800 AGO F3 800 AGO04



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama