Reklama

Závodní auta a motocykly dohromady nefungují

Myšlenka to není špatná, ale musí se k tomu vytvořit odpovídající podmínky. A ty bohužel na Slovakia Ringu chybí.

O čem je vlastně řeč? V rámci EWC (MS-Endurance) se na Slovakia Ringu koná i automobilový šampionát WTCR (World Touring Cup). Důvod je jasný: Vloni i předloni byl závodní víkend EWC na Slovensku hodně ztrátový, nyní se přidáním automobilových závodů očekává větší návštěvnost, ale...

Čtvrtek patřil kompletně motocyklům, pátek pak zase automobilům. A tak se musely odstranit z boxové uličky týmové stánky.

Nikdo taky neví, jak se po pátečním tréninku automobilů změní grip pro sobotní závody motocyklů.

A nezapomínejme, že paddock na Slovakia Ringu je hodně těsný (viz titulní snímek) a tak už nyní se motocyklové stáje zaobírají hodně černými myšlenkami, jak vlastně v neděli - motocyklové závody totiž končí v sobotu v noci - z něho vyjedou ven.

Že si motocyklové týmy a jezdci připadají jako pověstné «5. kolo u vozu», není třeba zdůrazňovat, ke svým hospitality to někteří mají jako hodně slušnou procházku.

Bohužel v té části paddocku , kde jsou umístěny karavany motocyklových týmů a jezdců, je také pouze jeden elektrický generátor, takže neustále vypadává proud.

Inu, promotér šampionátu Eurosport měl sice dobrou myšlenku a stejná kombinace závodu bude i v prosincovém Sepangu, tam jsou ale paddocky a týmové boxy dva! a leží oddělené. Taky na Slovakia Ringu to prostě nefunguje, je třeba názoru boss favorizovaného týmu YART Mandy Kainz.

Zdroj: SpeedWeek



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama