Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Indian Riders Fest 2024: Back In Time
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Honda CB125R 2024: stylovka pro začátečníky
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Husqvarna Svartpilen 801: dvouválcový naháč
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Harley-Davidson Hydra-Glide Revival: limitovaná edice
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
CFMOTO 800NK GP: inspirováno závodními motocykly
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Kove 800X Rally: s plně nastavitelným podvozkem
Cestovní enduro 800X Rally je novinkou čínské značky Kove se sídlem v Chongqingu. Poháněno bude dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 799 ccm. Ve standardní nabídce bude mít plně nastavitelný podvozek, bezdušové pneumatiky a s plnou palivovou nádrží váží jen 185 kilogramů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 4.3.
- Zařazeno v:
Celkem 24 jezdců pojede All Japan Superbike
Továrně zastoupeny jsou všichni čtyři motocykloví výrobci, tedy Honda, Yamaha, Kawasaki a Suzuki. A celkem uvidíme 24 stabilních pilotů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 11.2.2019
- Zařazeno v:
Návrat Gagneho do MotoAmerica
Ještě vloni stabilní pilot šampionátu WorldSBK Jake Gagne nenašel na letošní sezónu místo na startovním roštu mistrovství světa Superbike a musel se vrátit do národního mistrovství, v jeho případě do šampionátu MotoAmerica.
- čtěte dále »
- 3 Přidejte komentář
- Publikováno: 10.2.2019
- Zařazeno v:
Ten Kate Suzuki s Bazem a Savadorim?
Těsně před podepsáním je smlouva nizozemského týmu Ten Kate s novým hlavním sponzorem. Ačkoliv se mohlo jednat o tři značky, tak vše směřuje ke značce Suzuki. DWO počítá s tím, že od Aragonu - tedy prvního závodu na evropské půdě - pojede tým šampionát WorldSBK.
- čtěte dále »
- 5 Přidejte komentář
- Publikováno: 1.2.2019
- Zařazeno v:
WorldSBK: Kde zůstala Honda?
Zatím jsme na evropských okruzích v Jerezu a v Portimao viděli jezdit pouze jeden motocykl Moriwaki Althea Honda, který pilotoval 21-letý Ital Alessandro Delbianco. Ty další dva motocykly měly testovat s jezdci Leonem Camierem a Ryuichim Kiyonarim v thajském Buriramu, aby se ušetřila logistika.
- čtěte dále »
- 3 Přidejte komentář
- Publikováno: 29.1.2019
- Zařazeno v:
Test v Portimao: Rea o 1 sec. rychlejší než druhý Lowes
Tovární pilot Kawasaki Jonathan Rea jezdil na testech v Portimau vlastní ligu. Jestli na závodních pneumatikách nebo s Qualifyer, byl od soupeřů hodně vzdálen. BMW musí platit nováčkovskou daň.
- čtěte dále »
- 3 Přidejte komentář
- Publikováno: 28.1.2019
- Zařazeno v:
Test WorldSBK Portimao: Do čela 2. dne šel Jonathan Rea
Do závěrečné části druhého dne testů v portugalském Portimau byl na čele mistr světa Jonathan Rea (Kawasaki), na místě druhém se nacházel Alex Lowes (Yamaha)a třetím byl Leon Haslam (Kawasaki).
- čtěte dále »
- 3 Přidejte komentář
- Publikováno: 28.1.2019
- Zařazeno v:
Test WorldSBK Portimao: 2. den průběžně Alex Lowes
Druhým dnem pokračují poslední evropské testy MS-Superbike před zámořskou premiérou na Phillip Islandu. Tyto testy se konají na portugalském okruhu Algarve International Circuit v Portimao.
- čtěte dále »
- 1 Přidejte komentář
- Publikováno: 28.1.2019
- Zařazeno v:
DWO je připravena pomoci comebacku Ten Kate
Pouze 18 strojů na startovním roštu MS-Superbike 2019 je vzdáleno od ideálu, co si představuje DWO (Dorna World Organisation), tedy 20 stabilních motocyklů.
- čtěte dále »
- + Přidejte komentář
- Publikováno: 28.1.2019
- Zařazeno v:
Test WorldSBK - Portimao: Kdo jiný než Rea
Jezdci šampionátu WorldSBK mají za sebou první den testování v Portugalsku. Nejrychlejším byl úřadující šampion Jonathan Rea s továrním motocyklem Kawasaki, za ním skončil Alex Lowes (Yamaha) a poprvé na sebe upozornil jezdec z MotoGP Alvaro Bautista (Ducati), pro kterého byl dnes tento okruh úplnou novinkou.
- čtěte dále »
- 5 Přidejte komentář
- Publikováno: 27.1.2019
- Zařazeno v: