Nejnovější články
- včera - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
- včera - Začalo letošní MS-Side
- včera - Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“
- 23.4. - Oliver König pojede IDM s Ducati
- 22.4. - Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024
- 21.4. - 24 hodin Le Mans: Vítězství Suzuki
To je moc dobře. Jednak rád uvidím Tuuliho a druhak doufám, že kluci na Yamahách dají na prdel Erdoganovi.
Reagovat →Yamaha se vrací , MV Agusta asi končí a já osobně jsem nejvíce zvědav na Triumpf.
Reagovat →MV Agusta nekončí, pojede jak WorldSBK, tak WorldSSP, vždy s jedním jezdcem. Už jsem o tom psal: http://www.motoforum.cz/sport/mv-agusta-nebo-ducati-je-potreba-700-000-euro-pro-dalsiho-pilota/ Bude to nějaký jezdec z MS-Moto2- Moto3, v úvahu připadá třeba Julian Simon, rozhodně to ale nebudou Cluzel nebo Zanetti.
Reagovat →Díky za info , to mi uniklo. Tak to je dobře že MV Agusta nekončí - snad nebude mít tolik technických problémů jako letos. A co Cluzel se Zanettim už se ví kde pojedou? BTW kam zmizel Terol?
Reagovat →Cluzel se Zanettim, fakt zatím nevím. Terol: Celý ten tým Schmidt Yamaha je zahalen tajemstvím, psal jsem o tom na začátku sezóny, jak je manažer týmu hodně nedůvěryhodnou osobou, pátrám, co je nového...Ostatně o tom by mohli vyprávět Martin Smrž nebo třeba Joska Kubiček.
Reagovat →Díky za informace, Bosso! V týhle vadnoucí třídě by to mohlo bejt snadnější, než urvat titul v SBK. Pokud ale má sporty nahradit třída o třech stech kubíkách, tak je to bez budoucnosti a sypat do toho prachy se moc nevyplatí.
Reagovat →No hlavně aby ho udrželi.
Reagovat →